Min kæreste kan ikke komme..?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Minimus
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. jan 2012 20:52

Min kæreste kan ikke komme..?

Indlæg af Minimus »

Hej..

Jeg har lige fået en ny kæreste og han havde ikke været i seng med nogen indtil et par dage siden, hvor at vi gik i seng sammen, som så var hans første gang. det skal lige siges at det ikke var min første gang.

Men vi var så sammen i torsdags, hvor vi så blev afbrudt fordi min far kom hjem.
og så var vi så sammen igen dagen efter, hvor vi havde sex 3 gange.. han sov hos mig..
men ingen af gangene kunne han komme? han sagde at han hele tiden var på grænsen til det, men at han bare ikke kunne.

og det irriterer mig rigtig meget, fordi jeg er bange for det er mig der er noget galt med. men jeg har været sammen med 4 andre og det har aldrig været et problem før.
så er det fordi at det er hans første par gange eller hvad?

håber du vil svare hurtigt.

Kærlig hilsen mig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste kan ikke komme..?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Minimus

Det at kunne komme sammen med en anden person er osse noget, som man skal lære. Det er jo heller ikke alle piger, der kommer de første gange, de er sammen med en drenge. Hvorfor tror piger/kvinder, at det er dem, der er noget galt med, hvis drengen/manden ikke kan komme? Drenge og mænd kan altså sagtens have problemer, der ikke har noget med pigen at gøre. F.eks. kan han have en tendens til lidt for meget kontrol - eller tankevirksomhed, der gør det svært at overgive sig til orgasmen.

Tag den med ro og husk at lege, så skal det hele nok gå.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"