Er jeg for slap !

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
sbl
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. apr 2007 07:58

Er jeg for slap !

Indlæg af sbl »

Hej,

Jeg har været sammen med en i gennem 1 år nu, vi ses kun hver anden uge da jeg den anden uge har min søn på 3 ½.

Første gang vi skulle have sex kunne han slet ikke få den op og stå og han sagde det ikke var fordi han ikke tændte på mig, men måske fordi han havde været alene så længe og selv altid har gjort det for meget med hånden, så pikken havde vænnet sig til hånden og han ved jo præcis hvordan det skal gøres.

Der gik nogle gange sådan og da vi så begyndte at have sex, kunne han
ikke holde rejsningen og vi prøvede og prøvede. Til sidste sagde han, at han ikke rigtig kunne mærke mig og mente det var fordi jeg har født
et barn. Jeg har haft en tidligere kæreste før ham jeg har nu, som var
mindre og han kunne sagtens mærke mig, så jeg ved ikke om det er fordi, han ikke er så følsom.

Han har i alt kun kommet oppe i mig 2 gange, og vi har nu fundet ud af, at
den bedste måde han kan mærke det på er, hvis jeg sidder i hug oven på ham, men det er jo kedelig at skulle bruge den samme stilling hver
gang. Han er vild med at få suttet pik og han siger for ham er det næsten lige som af dyrke sex, men det er åbentbart ikke nok for ham :(

Han har nu sagt til mig, at han ikke har lyst til sex, han siger at det ikke er fordi han ikke har lyst eller tænder på mig, men det er fordi han ikke kan mærke noget og han er træt af, at få et nederlag hver gang når dillermanden ikke virker.

Jeg har her den sidste uges tid, lavet en masse knibeøvelser hver dag og ved ikke om det evt. det kunne stramme op mig indvendigt og om det
evt. kunne hjælpe, eller man kan gå hen og få ens skede mindre ved operation.

Har du nogle råd man kan få :?:

Sbl
carsten
Tilmeldt bruger
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. aug 2006 23:23

Jeg tror sku ikke, at det handler om knibe-øvelser...

Indlæg af carsten »

Hejsa,

Jeg skal overhovedet ikke gøre mig klog på, hvorfor han har det sådan, men ærligt talt, så tvivler jeg på, at det overhovedet har noget med slaphed og knibe-øvelser at gøre :lol:

Jeg læste en artikkel af Joan Ørting, som skrev at pikken er mere følsom end dens ejermand - se hendes brevkasse på www.eb.dk. Jeg er dog ikke enig i hendes hårde konklusion, men du kunne jo kaste et blik på artiklen.

I øvrigt: Hvem har så styring i forholdet til daglig og i sengen? Et vigtigt spørgsmål tror jeg!!!

Hilsen
Carsten ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jeg for slap !

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej sbl

Det er slet ikke til at svare på, for der kan være mange andre grunde til, at din kæreste ikke fik det til at fungere. Som en vittighed lyder: Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen!
Jeg tror det handler langt mere om din kærestes præstationsangst, men det er altså mit gæt.

Når det er sagt, så passer alle kusser og pikke ikke sammen, og det handler ikke altid om størrelsen, det kan handle om mange andre forhold: følsomhed, fugtighed, tørhed, stramhed, muskelbevægelser osv. Og når det er sådan, så må vi engang imellem se i øjnene, at vi skal finde en partner, hvor vi fysisk passer bedre sammen. Og der til kommer så hele de store psykiske og følelsesmæssige områder.

nej, du skal bestemt ikke lade dig operere, for det handle næppe om din kusses stramhed, men måske mere om en stramhed i din kærestes hoved - det øverste, når han står op, øhh! :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"