Den onde cirkel...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
Emma Lykke

Den onde cirkel...

Indlæg af Emma Lykke »

Ja, skal prøve at gøre det kort...
Jeg er i et forhold, og vi kan have det fantastisk sammen..
Men...
Jeg er bange for at jeg er kommet til at være for følsom... I hvert fald virker det til at han ikke rigtig længere tager mig seriøst når jeg udtrykker nogen form for usikkerhed / ked af det...

På trods af at vi 95% af tiden har det rigtig godt, og passer virkelig godt sammen, har vi de sidste 5 procent, hvor jeg "mangler" ham! Han lægger simpelthen bare så meget arbejde i sit job, og ikke engang halvt så meget herhjemme... Hans arbejde giver ham mulighed for at arbejde i udlandet, hvilket han benytter, da han mener det er fantastisk, da han kan tjene en mds. løn på en uge... Det er også fint nok - men i den uge sker der meget i mit liv, som jeg ikke får indviet ham i, og derfor kommer vi langt væk fra hinanden psykisk hver gang han er væk...

Og som min holdning er - hvorfor spare op til en drøm, hvis man ødelægger drømmen VED at spare op... ?!

Men som sagt, nu har jeg efterhånden været så følsom, og så ked af det så mange gange, at han ikke rigtig tager notits af det mere... Jeg er ikke råbe/skrige typen, så ved ikke hvordan jeg skal gøre det klart for ham, at jeg virkelig mener det ødelægger vores forhold, at han rejser så meget... Han rejser jo ikke engang fordi han kan li det - KUN fordi han kan tjene mange penge...

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, orker ikke at forklare det en gang til for ham.. føler mig total idiotisk efterhånden når jeg sidder og gentager mig selv hele tiden, og der ikke er nogle resultater... Og han vil jo bare så gerne det forhold her, så hvorfor f... bliver han ved med at lade som om at alt bare er fint?? Han opfører sig jo faktisk som om at "det er bare lige noget hun har sat sig i hovedet, hun bliver go igen, og til den tid har jeg tjent en masse penge, så det er mig der har fat i den lange ende her..."
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Den onde cirkel...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Emma

Hvor gammel er du og hvor gammel er han?
Hvad laver du i den tid, han er væk, der ikke kan vente en uge på at blive fortalt?
Hvor meget er han væk?
Hvordan har du det med din egen selvstændighed?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"