Vil han mig?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
Trine Dahl

Vil han mig?

Indlæg af Trine Dahl »

Hej Per

Jeg er en kvinde på 26 år. For 3 måneder siden mødte jeg en helt fantastisk fyr (Nikolai på 28). Efter en måneds tid havde vi en snak om "os", og nåede begge frem til, at vi ser kærestepotentiale i hinanden, men at vi tager en dag ad gangen.

Vi har nu datet i 3 måneder ca. Han er blevet introduceret for flere af mine gode venner, da jeg er blevet super glad for ham. (Jeg har dog ikke mødt hans venner endnu). Vi ses ca. 3 gange om ugen og hygger os fint sammen. Det er meget kæresteagtigt. Nikolai er ikke så åben omkring følelser, hvilket han fra start har meldt ud. Endvidere er han heller ikke så "hengiven", kan godt give mig kys og nusse lidt, men han er ikke "på", på samme måde, som mine tidligere kærester/potentielle har været. Dette har vi drøftet, og Nikolai giver udtryk for, at han bare aldrig har været "den type". Han har været i et forhold i 5 år, (for 5 år siden, hvor han fik brændt sig - da hun var ham utro). Siden da har han haft kortere "forhold" af max 3-4 måneders varighed. Han kalder disse forhold for "bump på vejen". Endvidere har han haft en hel del bootycalls - og mange af dem på samme tid. Men alt dette er fortid, og han har fortalt mig, at han ikke bare ser mig som et bootycall, og at han ikke er på jagt efter andre kvinder, da han jo ser noget potentiale i "os". (Det skal lige siges, at vi har en aftale om, at vi ikke dater andre!)

Jeg må nok tilstå, at jeg er en smule usikker p.t. (hvilket jeg egentlig ikke plejer at være, når det drejer sig om det andet køn). Måske er det fordi, at jeg er bevidst om, at han er en meget eftertragtet fyr. Og igen måske er det fordi, han ikke er på samme "hengivenheds-niveau" som de andre fyre jeg har kendt. Dette indebærer nemlig, at han fx. ikke sender mig søde godnat-beskeder o.l. Hvilket jeg egentlig godt kan leve med, alle mænd er jo ikke ens :)

Jeg vil ikke presse på, for det skræmmer ham måske bare væk.

Tror måske bare jeg vil have et godt råd eller lidt vejledning i forhold til Nikolai og jeg.

Skal jeg fortsætte som nu - give ham tid og plads? Og håbe på, at han selv melder ud på et tidspunkt ifht. hvad han vil, og ikke vil? Jeg har nemlig givet udtryk for, hvad jeg vil. Han synes også det lød dejligt, men var ikke helt klar.

Håber du finder tid til at svare, og at dit svar måske kan gøre mig lidt klogere på "os".

Venlig hilsen fra

Trine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vil han mig?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trine

Ja, på en eller anden måde vil han dig da godt. Om han er et fremtidigt kæresteemne må tiden jo vise. Giv ham noget tid - og sæt en deadline for dig selv. Find ud af, hvor lang tid du vil vente på, at forholdet bliver til det, du gerne vil med en mand - og vil han ikke det til den tid, så find en anden model. :1:

:!: Og for os der aldrig før har hørt om "booty call", så fandt jeg frem til, at det er, hvad vi jævne danskere kalder en bolleven.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Dahl, Trine

Indlæg af Dahl, Trine »

Tak for dit meget hurtige svar :)
Ja, jeg har selv tænkt på at sætte en deadline. Jeg tror, at jeg er villig til at give det et par måneder mere - og hvis han stadig ikke er klar til den tid, så må jeg videre i teksten..

Venlig hilsen

Trine
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"