Hvor fører det hen...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
Anders123

Hvor fører det hen...

Indlæg af Anders123 »

Hej Per.. Vil lige sige tak til, at du har sådan en kanon hjemmeside, som kan hjælpe os forvirret sjæle.. :) Håber du kan hjælpe mig..

Jeg har mødt en rigtig dejlig pige for cirka 2½ måneder siden. Hun er virkelig vidunderlig, og tror jeg er blevet forelsket i hende. Jeg tænker på hende konstant, har lyst til at være sammen med hende konstant. Hun bringer virkelig det bedste frem i mig. :) Hun bor i en anden by, men transporten er intet problem. Jeg er 27 hun er 22..

Jeg tror bare ikke at hun er forelsket i mig, af flere grunde. De tidligere kærester jeg har haft, der har vi skrevet meget sammen, og der har intet problem været. Men hende her skriver sjældent. Hun siger selv at hun bare ikke er vant til at skrive så meget på sms. Har også snakket med hende om det, og tror ikke vi fandt ud af noget. Tvivlen kommer bare frem, når ikke jeg hører fra hende. Ved ikke om hun vil mig eller bare ikke er vant til at skrive regelmæssigt. Det er i hvert fald noget som er lidt destruktiv i vores forhold, for mig er det. Er svært ikke at høre fra den person man virkelig holder meget af. Hun går i skole så hun har meget at lave når hun kommer hjem, så kan godt gå 1 uge eller 2 uger før jeg ser hende, derfor gør det det ekstra svært når jeg næsten ikke hører fra hende. Hun har også svært ved at vise følelser, og hun har rigtig svært ved at åbne sig op. Kan jeg også godt forstå, vi har kun kendt hinanden i 2½ måned.

Vores forhold var tæt på at stoppe for ikke så lang tid siden pga, når vi var sammen, så var vi begge glade og lykkelige, kunne ikke bede om mere. Det var simpelthen taget ud fra en god roman, så godt var det. Så snart hun var hjemme igen, så vidste hun ikke, hvad hun ville med det. Hun har følelser for mig, men er vidst også i tvivl. Vi havde så skrevet over sms og fundet sådan lidt ud af, at det nok ikke kom videre, men da vi så mødtes dagen efter, så havde vi noget kørende igen. Når hun er sammen med mig, så er vi begge lykkelige, når vi er væk fra hinanden så er vi begge i tvivl. Jeg er i tvivl pga jeg sjældent hører fra hende, og sjældent ser hende, hvilke grunde som gør hende i tvivl, er over min opfattelse. Hun har aldrig været i et fast forhold, så jeg tror det skræmmer hende. Jeg vil bare vise hende, at der er ikke noget at være bange for, vi tager det så stille og roligt som vi kan. Så må vi se hvad tiden bringer. Jeg håber for det bedste, for er virkelig faldet for hende.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvor fører det hen...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anders

Tak for rosen, den luner jo altid :1:.

Jeg tror, at I skal få snakket grundigt sammen om, dels hvor I gerne vil hen med jeres bekendtskab, og dels om jeres forskellige måder at udtrykke jer på og opfatte på. Nogle mennesker bruger ikke meget tid på sms'er, tlf.samtaler m.m. - og andre bruger det rigtigt meget. Og ofte har vi den opfattelse, at den måde vi selv gør det på, er den rigtige - det er den osse - altså for os selv :2:. Derfor må man nogen gange aftale nogle spilleregler sammen, så begge parter er tilfredse - og det arbejde, den snak mangler i selvfølgelig nok, når I ikke har kendt hinanden i mere end 2½ måned. God snak.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"