Sexlysten er væk hos min kæreste..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
Gæst

Sexlysten er væk hos min kæreste..

Indlæg af Gæst »

Hej Per.

Min kæreste og jeg har været sammen i 16 mdr. og har boet sammen i ca. 7 mdr. Han er 36 og jeg 26.

Vores sexliv er ikke godt. Når vi endelig har sex er det som om han bare vil have det overstået. Ikke noget forspil, og det altid mig der skal kæle for ham. Samtidig er han længe om at få rejsning når jeg leger med den.

I starten havde vi masser af sex, flere gange om dagen, og han blev hurtig stiv. Ved godt af tingene ændres når forholdet ikke er nyt mere, men allerede? Jeg har mange gange prøvet af lægge op til sex, men bliver afvist pga. han er træt eller lige i gang med pc’en. Dette har gjort, at jeg ikke ”tør” lægge op til det mere i frygt for at blive afvist igen. Han er ikke selv så god til at lægge rigtig op til sex. Og nej sex skal ikke altid være det samme, og jeg har fortalt ham, at jeg både kan lide, det skal gå hurtigt, tage sin tid osv. osv.

Vi har snakket om det, og jeg har sagt, jeg føler, jeg ikke tænder ham længere. Fortalt ham, at dette går mig rigtig meget på, da sex betyder meget for mig i mit forhold. Hans svar hver gang er bare, at han ikke ved hvorfor han ikke rigtig har lysten, og at jeg tænder ham. Han siger, det kan være pga. stress fra arbejdet, pga. vi har haft en del diskussioner, pga. han er doven (her mener han, at han ikke orker at tage tøjet af, ha sex og bagefter vaske sig) For mig er disse svar ikke gode nok.

Ved godt at diskussioner i forholdet kan skubbe sexlysten lidt væk, og også med stress, men SÅ meget? Vi har kun sex 1 gang om ugen - hver 14 dag, og nogen gange kan der gå længere tid.

Han siger, han ved, hvordan jeg har det, fordi han selv oplevede det med sin eks. Hvor han var den, der havde en stor sexlyst. Men jeg tænker så: hvorfor skal jeg straffes for, at hans eks var kedelig og ikke havde en stor sexlyst? Hvorfor er hans egen sexlyst blevet så meget påvirket?

Hvordan kan han få sin lyst tilbage? Og hvad kan jeg gøre?

Synes selv jeg har prøvet meget. Jeg har ladet ham være, slet ikke nævnt sex, klædt mig lidt frækkere på end normalt, lagt op til sex, kælet for ham, sendt frække smser og enkelte billeder osv.

Ved godt der er mange spørgsmål i indlægget, og jeg har en masse mere. Men det er jo klart, når man bliver så frustreret over det. Jeg er ofte ked af det og græder tit, når han er faldet i søvn. Jeg kan ikke forstå, hvordan en mand kan være så ligeglad med sex, og aldrig rigtig ha lyst. Er det fordi han ved, han har en kæreste som ofte har lyst eller?

Hilsen

Den meget ulykkelige.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sexlysten er væk hos min kæreste..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den meget ulykkelige

Nu er det jo dig, der skriver, og ikke ham, så det er jo lidt svært at vide, hvad der foregår i ham. Måske er han i grunden bare ikke særlig interesseret i dig længere, men kan ikke få taget sig sammen til at sige det til dig - nu hvor I er flyttet sammen. Måske er han ikke færdig med sit gamle forhold, uanset hvor kedelig ex'en var.

Måske skulle du overveje hvor længe, at du gider at være i et forhold, som ikke giver dig det, som har stor betydning for dig. Måske skulle du finde en bedre partner i stedet for at bruge tiden på at ligge og græde over én, der helt åbenbart ikke rigtigt gider dig.

Endelig kunne du jo overveje om PARTERAPI kunne være en mulighed, hvis du kan få ham med til det.

:idea: Inden du/I evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Sexlysten er væk hos min kæreste..

Indlæg af Gæst »

Hej igen.

Ja ingen udover ham selv ved hvad der præcist foregår inden i ham, men er ret sikker på han stadig er interesseret i mig, elsker mig osv. Ikke bare fordi han selv siger det, men måden han ellers behandler mig på, opfører sig og andre har sagt de kan se på ham hvor glad han er for mig.
Eftersom det var ham selv der bad mig flytte hjem til ham vil jeg os mene at der var mere i det end bare et forhold. Han siger også at han vil have vi er sammen for altid, jeg skal være hans kone, føde hans børn osv.

Jeg har bare svært ved at forstå at sexlysten hos en mand bare sådan lige pludselig går fra flere gange om dagen til en gang om ugen.

Har læst at det kan skyldes stress på arbejde, diskussioner i forholdet, problemer med ting som økonomi osv.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Sexlysten er væk hos min kæreste..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den meget ulykkelige

Du må snakke med ham om det igen - og så synes jeg, at I skal overveje noget PARTERAPI. Hvis lystnivoet er meget forskelligt i et forhold, så vil det osse på længere sigt give en masse utilfreds. Kærlighed alene hjælper ikke.

:idea: Inden du/I evt. vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen - og det er han osse :1:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"