Sex mellem voksen bror og søster

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
den forargede

Sex mellem voksen bror og søster

Indlæg af den forargede »

hej jeg er simpelthen nødt til at dele det her med en. ved slet ikke hvordan jeg skal få begyndt, men min holdt fest forleden med min gode kammerart. han er 24 år. til samme fest var hans søster som er 35. På et tidspunkt går min kammerart og hans søster på toilet sammen. Ved en tidligere lejlighed gjorde de det samme og jag stod udenfor og ventede da jeg bestemt mener jeg hørte lyde. der her fulgt mig lige siden men har hele tiden sagt til mig selv at det må være noget jeg bilder mig ind. Nå men til festen forleden listede jeg alligevel efter... kunne høre et bælte der blev løsnet og besluttede mig at kigge gennem nøglehullet. hans noget ældre søster var i fuld gang med at give ham oralsex. jeg fik det så dårligt og bad dem stoppe... hun nægtede total, mens han dog senere sagde at det var en fejl og at han ikke var stolt af det... jeg ved ikke hvordan jeg skal have det med nogen af dem, men det virker bare så forkert på mig... jeg syntes det er klamt: hva gør jeg? hilsen mads
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex mellem voksen bror og søster

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den forargede Mads

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM hjælper på læsbarheden!!!

Jeg synes ikke, du skal gøre noget. De er voksne mennesker og kan selv administrere deres kønsliv. Formelt set er det strafbart at have sex med sin voksne bror eller søster, men det er et af de områder, hvor jeg personligt synes, at det offentlige skal blande sig helt uden om.

Spørgsmålet om sex mellem voksne nært beslægtede har jævnligt været til drøftelse med henblik på afkriminalisering, men det er altså ikke sket endnu. Det oprindelige incest-forbud har rod i bl.a. den stærkt forøgede risiko for skadede fostre, hvis nært beslægtede får børn sammen.

Du har selvfølgelig lov til at synes, at det er klamt m.m., men jeg synes som sagt, at du skal blande dig uden om. De er voksne mennesker, og i grunden er deres handling harmløs og kun til deres egen personlige fornøjelse. De skader ingen og det foregår helt frivilligt.

[warning] En anden ting er, at din handling med at kigge ind gennem nøglehullet er strafbar, hvilken af de to lovovertrædelser, der straffes hårdest har jeg ikke undersøgt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"