Bolleven!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
HappyFool

Bolleven!

Indlæg af HappyFool »

Hej Per!

Jeg har haft den mest fantastiske bolleven - en ven hvor jeg virkelig har nydt alt vi foretog os.
Nydt det så meget, at mine følelser er løbet lidt løbsk og jeg har måtte sige fra - æv æv.

Det er piner mig mest i øjeblikket det er hans manglende reaktion - forstået på den måde, at han på ingen måde har kommenteret, at han var ked af det gik sådan, bare et eller andet, intet har han sagt.

Jeg er godt klar over han ikke har haft de samme følelser som jeg, eller måske har han og bare ikke villet indrømme det.
For jeg tænker - hvordan kan man have så fantastisk noget sex, lidenskabeligt sex, fræk sex .... det hele var der uden at der på nogen måde er noget mere i det?

Når vi var sammen så kom han altid om eftermiddagen, vi fik en øl snakkede, lavede mad sammen og fik vin, og så bare hyggede i sofaen .... lidt kæreste agtig :) Vi var "sammen" i 8 mdr. Han har endda præsteret at skrive sms - du er det eneste jeg vil have - og - nu er jeg på vej hjem til kun dig ............. det gør nej, mere gjorde jeg så forvirret

Mit store spørgsmål - kan det lade sig gøre? - - tror du han har villet mig mere, men bare ikke rigtig haft modet? - jeg er 40 år og 5 år ældre end ham, tror du det kan have haft en betydning for ham?

Nå lækker var og er han, og vil han mig, så må han jo give lyd fra sig - for jeg må hellere holde mig på måtten og ikke presse på, for får nok ikke det jeg gerne vil have og det er mere kærlighed - den der følelse, hvor man rigtig bliver elsket, det savner jeg VILDT!!

Håber du kan komme med et bette svar til bette mig

VH HappyFool :flov:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bolleven!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HappyFool

Ja det kan godt lade sig gøre, det er faktisk det, du oplever :2:. Jeg har selv i mange år haft gode bollevenner, som jeg aldrig blev kæreste med, men som jeg ikke desto mindre værdsatte meget højt. Og hvis man vil "elskes rigtigt", ja så må man jo finde en, der har det sådan men én.

Apropos elske, så hørte jeg om én, der sagde til sin partner: "Jeg elsker dig!" - og partneren svarede: "Det må være dejligt for dig!" Det er jo i grunden både meningsfuldt og tankevækkende :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HappyFool

Så let så let.......

Indlæg af HappyFool »

Hej igen Per,

Tak for dit ærlige svar.

Nu har min bolleven faktisk lige været her i nat, og vi har haft den frækkeste nat vi nogensinde har haft sammen, og jeg har fået de mest fantastiske orgasmer :28:

Jeg er kommet til den erkendelse at min bolleven, han forbliver min bolleven. Når jeg rigtig mærker efter og samtidig tænker mig godt om, så blev jeg sådan lidt små forelsket i ham, fordi han er den eneste mand der har formået at give mig det sex jeg har søgt....og så er det da også forbistret at sådan en mand, så ikke også kunne være ens kæreste.

Det hele startede med en dans, så følgende citat er meget sigende:
Dans er et lodret udtryk for et vandret ønske.

Som du nok fornemmer så er jeg også en kvinde der vil have det hele, men alligevel ikke rigtig - og derfor så skal min kommende kæreste godt nok være gjort af et specielt stof ... og dog, han skal jo bare matche mig - ha en eller anden form for passion. Passion for livet, for hvad som helst - for når passionen er der hos mennesker så brænder vi så meget, og har så meget ekstra at gi af, og det bedste kommer frem i os. Også et lille citat til det :)

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

Det gjorde godt lige at få det her skrevet ....... takker :)

HappyFool
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"