Jeg en kuvøsetyv

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
Gæst

Jeg en kuvøsetyv

Indlæg af Gæst »

Hej Per.
Jeg er en kvinde på 40 år , der gennem længere tid har skrevet med en dejlig fyr over nettet, via fælles interesse med et spil vi spiller sammen, det har nu udløst at vi begge er blevet forelsket i hinanden, og har været sammen mange gange, i den virkelige verden.
han er vildt forelsket i mig, og jeg i ham. Mit problem er bare, ja der er et par stykker.
Det ene er at han kun er 29 år, det ligner slet ikke mig at falde for så ung en fyr, men det er da dejligt.
Jeg ser bare problemer han slet ikke ser. han har aldrig boet fast med en kæreste, han har ingen børn, jeg føler ikke for at skulle have flere børn, jeg har 3 og fik den første som 16 årig, og den sidste for 6 år siden, så jeg synes jeg har gjort det jeg skal.
jeg har prøvet en masse, han ikke har, og ønsker at prøve. især omkring det sexuelle, som jeg er helt afklaret med, mangler han at få en del på plads. han er m og det er jeg også , kan de forlignes??
kan har en del kinky fantasier, han gerne vil prøve, og jeg er villig langt hen af vejen at udleve dem med ham. der er dog nogle ting jeg ikke vil , også fordi jeg ved med mig selv, at det slet ikke er noget jeg kan med. bl.a 3 og firkanter. omkostningerne er alt for store, for mit vedkomne ved jeg da jeg har prøvet det. og så er det jeg sidder her og tænker om det er værd at bygge videre på.
Jeg er glad for vi kan være ærlige omkring alt, og han ved mine tanker, men siger at han bare vil have mig i sit liv.
føler bare vi mentalt er så langt fra hinanden pga jeg har været der , alt det han gerne vil med sit liv.

Men hold da op jeg elsker den mand, og derfor så er jeg der også endnu.
vi bor 150 km fra hinanden, så det i sig selv gør jo at vi ikke ser hinanden så tit. da jeg ikke ønsker at min datter på¨6 endnu skal møde ham. så det bliver kun når hun er ved sin far, jeg er der.
hvad skal jeg? være ligeglad med aldersforskel og bare springe ud i det??
eller være den fornuftige og stoppe det før, jeg elsker for meget. for der er jeg snart.

hilsen tina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg en kuvøsetyv

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tina

At aldersforskel har den store betydning er jo i grunden lidt besynderligt, og så tæller det vel endnu mere for dig, at du som kvinde er 11 år ældre end manden. Havde du været en mand, der var forelsket i en 11 år yngre kvinde, så havde du næppe tænkt sådan.

Så snup ynglingen og nyd ham så længe, du har lyst, som livet er, bliver han jo næppe den sidste mand, du kommer til at forelske dig i :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"