Min kæreste er for voldsom sexuelt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG MÆND
Besvar
Bks

Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af Bks »

Hej Per,

Jeg er 33 år og senhjerneskadet og har derfor ingen naturlig trang til sex, men gør det alligevel når min kæreste på 52 år har lyst. Men ofte bider han mig på bryster, mave og lår. Hvilket gør ondt og giver blå mærker. Han klemmer og river hårdt i mine bryster samt skamlæber og klitoris. Jeg kan ikke lide dette, da det ofte er ret smertefuldt. Men han hører ikke på mig. Sommetider putter han 1-3 fingre op i mit numsehul, hvilket jeg absolut ikke kan lide.
Jeg vil meget hellere berøres blidt og når jeg siger det til ham, påstår han, at han er blid. Men ofte ender vores sex med at jeg græder og han får nydelsen.
Hvordan kan jeg ændre dette - vores sexliv.

Min hjerneskade gør at jeg har føleforstyrrelser i mine kønsdele, samt at jeg har svært ved at deltage aktivt i det sexuelle.

Vær sød att hjælpe mig - jeg frygter efterhånden hans store behov for sex.

Hilsen,

Bks
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bks

Det går jo ikke!! Hvor længe har du haft den ufølsomme kæreste? Det er jo muligt, at han mener, at han gør som han altid har gjort, og at det under andre omstændigheder har været i orden. Og han er nødt til at lære, at det ikke er ok for dig nu.

Hvad med evt. sammen at få en snak med en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut, så I kan få nogen fælles lege-regler?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bks

Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af Bks »

Hej Per,

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 9 år, så det er ikke noget nyt. Det har været meget værre.
Hvis jeg foreslår nogen form for hjælp udefra, så har han ingen problemer. Man skal ikke blande andre ind i ens private forhold.

Men jeg holder ikke til det længere. Men hvad gør jeg for at få ham til at forstå at han gør mig ondt, og at jeg vil have det anderledes.

Vi har to børn sammen og den store på snart 6 år spørger ind i mellem til mine blå mærker.

Desperate hilsner fra Bks
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bks

Hvis han har så stort besvær med at lytte og forstå, så er den konsekvente løsning jo at blive skilt fra ham. Men du kunne jo f.eks. først snakke med din læge om det, og så evt. tage din kæreste med til lægen, så I der kunne få en snak om det.

Hvis din kæreste nægter at forstå det - så forlad ham. Der er andet i livet end blå mærker. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bks

Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af Bks »

Hej Per.

Jeg vil prøve at gå til lægen og snakke om det der og så tage ham med.

Jeg har forsøgt at forlade ham, men han overtaler mig hver gang til at blive. Jeg tror hver gang på bedringer, men nej.

Men så vil han bruge børnene mod mig pga. min hjerneskade, på trods af at jeg klare dem begge i hverdagen.

Hilsen,

Bks
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bks

Held og lykke med det, og fortæl hvordan det forløber. I skilsmissesituationer er der ofte mange sårede følelser og meget angst for at miste sine børn, så man ikke sjældent truer med alt muligt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bks

Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af Bks »

14.06.2009…… Vi har ikke dyrket sex længe, hvis du spørger Bjarne, men jeg har stadig blå mærker efter sidste gang, som var lige før jeg fik menstruation – måske husker han ikke så godt længere. Problemet er, at jeg ikke rører nok ved hans pik, men hvorfor skal det altid være mig, der skal være sød ved ham. Jeg ved, at hvis jeg begynder at røre ved hans pik, så fører det til sex som han kan lide det. Det vil sige at hans pik skal langt ned i halsen på mig, samtidig med, at han klemmer, vrider og napper mine bryster så jeg får blå mærker. Når han så begynder at gokke den af selv, bider han mig i brysterne i maveskinnet og i min klitoris, samtidig med at han stopper 1-3 fingre op i min endetarm. Han trækker mig i håret for at jeg skal kysse ham, og når jeg kysser ham holder han stramt om min hals så jeg føler at jeg kunne besvime når som helst. Det gør vildt ondt og det er bestemt ikke noget jeg tænder på, tværtimod så er jeg bange for hans vilde sexbehov. Jeg har slet ikke lyst til sex længere, for jeg bliver mødt med denne behandling, hver gang. Jeg siger til ham, at det gør ondt og at han skal være mere blid og sød ved mig, men han mener, at han er sød ved mig. Han begyndte at snakke om, at han ville til at slå mig igen da vi var i bad i dag og havde ”sex”, for da han gjorde det for ca. 1½ måned siden, havde vi mere sex…………. Jeg kan ikke lide det her – jeg er bange for ham, for, hvad han kan finde på at gøre ved mig. Jeg kan ikke lide at have sex, der gør ondt.
D. 19.06.09 var han der igen - og denne gang har jeg taget billeder af mine bryster, der er fulde af tandmærker, og de hhar været ret ømme de sidste par dage.
Jeg har først fået en tid hos lægen d. 26.06, men det er ikke hos min sædvanlige læge, men det går nok alligevel.

Jeg forstår ham ikke, lørdag tog han selv, dvs at jeg følte mig voldtaget, inden da havde jeg tilbudt ham sex om aftenen, men det tog jeg tilbagee efter hans fornøjelser.
Er det virkelig normalt at en mand på næsten 53 har så stort og voldsomt sexbehov?

Jeg orker snart ikke mere - frygter hele tiden, hvad han kan finde på. Når det ikke handler om sex er han sød nok - køber en masse ting til mig - ofte for mine penge. Jeg er der efterhånden kun for børnenes skyld. Har overvejet meget at tage hjem til mig selv, men børnene....
Jeg har sagt til ham, at han burde finde sig en elskerinde, der kan lide det samme som ham - han spurgte mig om jeg ville finde mig en elsker, hvilket jeg svarede nej til. så sagde han, at jeg derved ville opdage, at alle mænd ville behandle mig på samme måde.

Hjælp, jeg overvejer sommetider selvmord, men ved godt det vil gøre mine børn ondt. Jeg ønsker ikke at dø, men jeg kan ikke gennemskue det kaos jeg befinder mig i.

Bks
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bks

Nu er det jo ikke i sig selv hans sexbehov, der er problemet, mennesker har meget forskellige behov - uanset alder. Problemet er hans sexuelle adfærd, og at han åbenbart ikke er i stand til at forstå, at du ikke bryder dig om hans hårdhændethed og voldsomhed. Umiddelbart lyder hans adfærd lidt psykopatisk.

Selvmord er en rigtig dårlig ide, der findes andre måder at komme væk fra ham på. Du kan snakke med en socialrådgiver, du kan snakke med et kvindekrisecenter, du kunne selv få snakket med en professionel psykoterapeut m.m. Fortæl hvad du får ud af at snakke med lægen.

Har din kæreste osse en hjerneskade?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bks

Min kæreste er for voldsom seksuelt

Indlæg af Bks »

Hej Per,
Min samtale hos lægen gik fint, han mener, jeg bør forlade min kæreste. Jeg har en tid igen d. 22.07.

Jeg tænker meget på at forlade min kæreste, så snart vi kommer hjem fra ferie, men han har taget alle mine penge, så jeg har ikke noget at leve af resten af måneden... øv øv.

Jeg har fortalt at han gør mig ondt og at jeg ikke vil dette længere og forsøger at komme væk fra ham, men han holder mig fast og siger at jeg skal, og hvis jeg var mere sød ved ham så ville han ikke gøre mig ondt. Han mener, at det han gør ved mig gør mest ondt på ham.

Jeg overvejer at true med at melde ham for vold og stopper han ikke så melder jeg ham og forsvinder derfra så hurtigt som muligt.

Problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg skal få min pc'er og motionscykel med mig.

Og hvordan skal jeg sige til ham, at jeg ikke vil ham mere? Jeg vil bare gerne væk så hurtigt som muligt. Jeg er bange for hvad han kan finde på, og jeg er træt af at blive mishandlet seksuelt.

Hjælp mig, please. Bks
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Min kæreste er for voldsom seksuelt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bks

Få en snak med en sagsbehandler i den kommune, hvor du bor, jeg vil tro, at kommunen kan hjælpe dig med en del. Og ellers kan du prøve at kontakte en advokat, der evt. giver retshjælp. Og om galt skal være, så må du henvende dig til politiet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bks

Min kæreste er for voldsom sexuelt

Indlæg af Bks »

Hej Per.
Tak for dine svar.

Min kæreste læste mine indlæg for ca 1 uge siden - han blev vidst bange for at miste mig, så nu behandler han mig godt igen. Håber det holder denne gang.

BKS
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG MÆND"