Kollega...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Dotz

Kollega...

Indlæg af Dotz »

Hej Per.
Jeg er en dreng/mand på 18 år. Så var ikke helt sikker på hvilket forum jeg skulle skrive i.
Men som sagt jeg er 18 år, jeg arbejder i et supermarked og er godt i gang med 2.g, men jeg er gået hen og blevet ret så forelsket i en af mine kollegaer. Jeg ved, at det er tilladt på min arbejdsplads at være kæreste med sin kollega.

Den forelskelse har stået på i et godt stykke tid efterhånden. Og tror godt, at jeg vil se, om det kan blive til noget. Så mit spørgsmål lyder har du nogen ide til, hvordan jeg kan "sætte det i gang"? For er selv ret så blank på, hvad jeg kan stile op.

Håber du kan hjælpe mig :)
Og undskyld grammatikken havde en smule travlt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kollega...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dotz

Den situation er vi mange m/k, der har stået i. Hvad gør man m/k?
Måske er det en god ide først lidt diskret at finde ud af, om hun har en kæreste i forvejen.
Har hun ikke det, så finde ud af, hvad hendes interesser er. Mange bekendtskaber starter med, at man invitere på et eller andet. En kop kaffe på en cafe, en tur i biografen, en tur i skoven, ud og løbe på rulleskøjter osv. Hvad interesserer hende og dig?

Så du må starte med at lege detektiv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Dotz

Re: Kollega...

Indlæg af Dotz »

Hej igen.
En vigtig detalje, som jeg glemte at nævne, er, at jeg er meget genert næsten ud i ekstremerne. Har du nogen råd, du kan give til hvordan jeg kan overkomme min generthed?

Håber du kan hjælpe og på forhånd mange tak :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kollega...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dotz

Ja, generthed kan være plagsomt. For de fleste af os så går det over med alder og erfaring. Et ordsprog lyder: Modet til at turde, giver evnen til at kunne. :1:
Nu ved jeg jo ikke på hvilken måde, at din generthed ytrer sig. Hvad handler den om? Hvilke tanker gør du dig, som hæmmer din handling?

Måske kunne du have glæde af at læse Ebbes 3 sider om generthed.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"