Vi passer ikke sammen !!! hjælp søges!!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Carl

Vi passer ikke sammen !!! hjælp søges!!!

Indlæg af Carl »

Kære bedrevidende!

Jeg er 21, og hun er 18.

Om det er hende, der er for lille eller mig, der er for stor, fandt jeg aldrig ud af. Nu har vi slået op pga. irritationer over ikke at kunne have sex med hinanden på trods af, at vi holdt af hinanden og ville det hele. Vi var sammen i 3 måneder, hvor vi prøvede at få det til at lykkes, men uden held.

Jeg opdagede meget tidligt, at den var gal, og prøvede at gøre alt, hvad der stod i min magt for at gøre hende våd nok. Det lykkedes også alle gangene, men det gik som reel over, imens jeg flaksede rundt med kondomet. Senere prøvede vi den taktik at tage det på i starten af gildet, men uden videre resultater. Det lykkedes at komme halvt indenfor et par gange, men det endte altid med at gøre ondt.

Så prøvede vi glidecreme; hvilket var lidt af et tabu for os begge. Det var ubehageligt koldt og var et klart "turn-off" for os begge. En flydende substans der gav anledning til både grin og gråd.

Vi prøvede at lægge en pude under hende for at få hende til at slappe af (har hørt et eller andet sted at det er sagen), men lidet hjalp det. Vi prøve også er hav af stillinger.

Løsningen blev fællesonani - et sørgeligt foretagende. Hun har tidligere haft samleje med andre uden problemer, 3 personer tror jeg ... og så stor er jeg heller ikke.

Jeg tror vi nærmede os de 30 mislykkede parringsdanse før sexlivets nedtur havde påvirket vores forhold i en sådan grad, at vi begge så det bedst at slå op. Jeg lavede ikke andet end at tudbrøle de to efterfølgende dage.

Jeg elskede at tænde hende og lege med hende, men da der aldrig kom nogen belønning blev det til en krig. Hver gang vi lagde os på ryggen med ømme kønsorganer for at stirre på hver sin plet i loftet, overvejede jeg tvært i mod, om det NOGENSINDE ville lykkes og være rart for begge parter.

Jeg besluttede mig for, at vi ville have det nemmere med en anden partner. Nu sidder jeg så og hænger med influenzahoste og kærestesorger, og synes verden er et uretfærdigt og uforståeligt sted uden mening og indhold. - Er dette virkelig den bedste løsning!!?

Tak for en genial website!
-Carl
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vi passer ikke sammen !!! hjælp søges!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Carl

Tak for rosen :1:.

Desværre er det ikke altid at kærlighed er nok, som I har oplevet det.
Og hvad der egentligt var grunden til at det mislykkedes for jer, kan jeg af gode grunde ikke vide. Men jeg kan give nogen bud:

Det kan være, at din kæreste i virkeligheden ikke havde så meget lyst.
Det kan være, at I trods alt gik for hurtigt frem.
Det kan være, at din kæreste havde en skedeinfektion der gjorde slimhinden mere sårbar.
Det kan være, at det blot var nybegyndervanskeligheder.
Og det kan være, at osv.

Verden er, som du osse har opdaget, ikke retfærdig - det er en af de erkendelser, vi må lære at leve med og få mest muligt ud af.

Held og lykke med forkølelsen, kærestesorgen og livet frem over.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Carl

Vi passer ikke sammen !!! hjælp søges!!! 2

Indlæg af Carl »

Tak for svaret. Jeg håber ikke det var fordi hun ikke havde lyst, så fake'ede hun ihverfald ret godt. Jeg leder måske efter noget lidt mere specifikt.

Hvad gør man hvis størrelsen er et problem?
-Er der nogle hengemte tricks eller fif man skal vide, eller er det bare surt show?

Jeg er nu rask igen :D

Mvh Carl
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vi passer ikke sammen !!! hjælp søges!!! 2

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Carl

Nogen m/k er vældig gode til at fake :1:.

Men hvis vi antager, at det kun var størrelsen der var problemet, så er der egentligt kun det at sige: "En elefant kan ikke parre sig med en mus" og "En mus kan parre sig med en elefant, men det er ikke sikkert elefanten opdager det."

Man kan komme ud for at størrelsen både den ene og anden vej ikke passer sammen. Hvis kvinden er for snæver vil det måske udligne sig med årene og måske efter en fødsel.

Hun kunne måske prøve at udblokke sig på forskellig vis - men dertil kom I jo ikke. Held og lykke med størrelsen næste gang.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"