Har jeg prøvet for lidt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
Christian

Har jeg prøvet for lidt?

Indlæg af Christian »

Hej Per..

Jeg har et problem som jeg går og tumler lidt med. Jeg var forholdsvis sent til at komme i gang med det seksuelle. Jeg havde et kortvarigt forhold til en kvinde som jeg kendte godt. Siden har jeg ikke rigtig haft behov for at være sammen med kvinder og har ikke haft lyst til de tilbud jeg fik. For 3 år siden mødte jeg så en rigtig dejlig kvinde som jeg bor sammen med i dag. Hun har prøvet mere end mig og har sagt at man snyder sig selv hvis ikke man prøver flere partnere inden man finder den rette.

Jeg føler jeg har fundet den rette i hende, men der er bare kommet sådan en tvivl om jeg føler jeg er gået glip af noget? Jeg forstår ikke hvorfor det er kommet op i mig nu, måske fordi det hele bliver mere og mere seriøst.
Jeg har prøvet rigtig mange ting i livets andre facetter.

Jeg har det rigtig svært ved at skulle slå op med den pige som jeg elsker så højt og har et super forhold sammen med. Jeg ved min kæreste ikke på noget måde acceptere sidespring også selvom jeg spurgte hende til det og det forstår jeg godt.

Hvad skal jeg gøre?.. er det virkelig så godt at have skiftende partnere? Hun roser mig altid meget i sengen, så jeg føler mig ikke på den måde uerfaren...

Håber du kan hjælpe mig.. på forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Har jeg prøvet for lidt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Christian

Det er vist ikke noget, man kan lave regler om a la: "at man snyder sig selv hvis ikke man prøver flere partnere inden man finder den rette". Måske har det været sådan for din kæreste, men sådan er det ikke for dig. Og du går tilsyneladende heller ikke med noget ønske om at få afprøvet andre kvinder for tiden, så slå de tanker ud af hovedet - og følg dit eget behov og dine egne regler. :1:

Og held og lykke med forholdet. Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"