Elsker sin kæreste... Men

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
JakeT

Elsker sin kæreste... Men

Indlæg af JakeT »

Hej Per.

Jeg er en ung mand på 22 år som har haft samme kæreste gennem de sidste 7 år.
Jeg elsker hende over alt på jorden og vil gå gennem ild og vand for hende, men udover dette har jeg en umættelig trang til andre kvinder.

En del kvinder prøver at få mig til at være sammen med dem, og har været tæt på det flere gange, men aldrig gjort det.
Har skrevet frækt med mange af dem, men altid fået denne rigtige dårlige fornemmelse i maven efterfølgende, selv om jeg siger at nu skal det være slut med at skrive med andre kvinder på denne måde, så efter kort tid tager lysten over og jeg gør det igen.

Har været sammen med fire kvinder, inkl. min kæreste. (de tre andre var før jeg fik et forhold til min kæreste)

Hvad skal jeg gøre?
Har ikke lyst til at gå fra min kæreste, men kan heller ikke få lysten væk fra andre kvinder.

Det ødelægger mig psykisk for jeg er bange for at miste hende - enten fordi jeg selv må gøre det forbi, eller fordi hun finder ud af hvad jeg har gjort bag hendes ryg og går fra mig.

Og på den anden side gør det mig frustreret at vide at jeg måske aldrig får lov til at være sammen med andre kvinder igen, og det har også en effekt på mig af en eller anden grund.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Elsker sin kæreste... Men

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej JakeT

Nu er monogami jo ikke den naturlige måde for mennesker at leve på, men I vores kultur det mest socialt acceptable. Så du mærker blot en naturlig konflikt mellem natur og kultur - og det kan være lidt af en prøvelse :1:. Det er er osse årsagen til, at utroskab er mere normalt (mere end 50%) end troskab. I andre kulturer organiserer man parforhold og seksualitet på andre måder.

Når du har kendt din kæreste siden, at du var 15 år, så er det jo meget forståeligt, at du oplever, at der ligger en stor og uopdaget verden af kvinder og venter på dig. Har du snakket med din kæreste om, hvorvidt hun osse oplever, at der ligger en stor og uopdaget verden af mænd og venter på hende?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"