Findes der netværk, eller ligesindede?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om POLYAMORI
Besvar
Arne

Findes der netværk, eller ligesindede?

Indlæg af Arne »

Min kone og jeg er modne folk i halvtredserne. Min kone har i et par måneder haft et forhold til en anden kvinde. Vi har levet sammen i 12 år, og dette er første gang,at vi har dette "problem". Som yngre har min kone haft et lesbisk forhold. Vi er åbne om det nuværende forhold, og har en slags aftale om at forsøge at få det til at fungere. Jeg elsker min kone, og hun mig, men alså også den anden Kvinde, selv om de jo lige nu er i startfasen. Men vi er jo tre parter, og vi skiftes mere eller mindre til at være i krise. Personligt svinger jeg mellem at kunne leve med, at der kører dette parallelforhold, og at det måske oven ikøbet kan være ber
igende, og om ikke andet så dække et behov hos min kone. På andre tidspunkter kan jeg bare ikke have det, er jaloux og selv den mindste opringning eller andet gør at jeg bliver deprimeret og tænker, at nu må jeg sige fra, og så må min kone vælge, hvad hun vil.

Er der nogen der har erfaringer med et sådant trekantsforhold der har kørt i længere tid, og hvilke spilleregler der er taget i anvendelse, åbenhed overfor familie og venner osv.

Mange hilsener
Arne
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Findes der netværk, eller ligesindede?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Arne

Nogen lykkes det jo for og andre har som du problemer med at leve åbent og frit som du og din kone gør. Prøv at se de forskellige links i dette forum.

Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "POLYAMORI"