Hun føler sig defekt!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
M.

Hun føler sig defekt!

Indlæg af M. »

Hej Per.

Jeg er en fyr på 19 et halvt. min kæreste og jeg, som er på alder med mig, har været sammen i over et halvt år nu, har et meget stort problem, så stort at vi er tæt på at gå fra hinanden hvis vi ikke snart får det løst!

Det ligger sådan at min kæreste var jomfru helt ind til vi begyndte at komme sammen. i starten havde vi begge virkelig lyst, men det var ikke særlig vellykket, da det gjorde meget ondt på hende, men efterhånden forsvandt smerten og vi skulle enig være klar til rigtig at komme i gang, MEN.
som hun selv beskriver det, er hun helt følsesløs der nede, når vi sammen kan hun intet mærke, om det med finger, tunge eller penis. Spurgte hende efter noget tid hvor vi snakkede om det, om det var fordi hun ikke tændte på mig, men det sagde hun hun gjorde, Jeg spurgte videre til om hun kunne mærke nogetnår hun selv gjorde det, både hvis hun tænkte på mig eller andre, men hun kunne stadig intet mærke.

Hun har nu været til læge, og hun siger der umiddelbart ikke er noget galt, eller noget at se der nede.

Pga alt det her har hun nu fuldstændig mistet lysten til sex, og samme er jeg ved. og dette er ikke bare sex mere, det også begyndt så småt at gå ud over kysseriet, men kan det ikke bare tænkes at grunden til hun nogle gange føler hun har lyst til at skubbe mig væk, kan være at jeg måske af natur har mere kysselyst end hende? at hun føler det for meget?

hun har sagt nu, et hun seriøst overvejer at slå op, for bare at prøve at være sammen med en anden, for at se om der så sker noget.
Jeg tvivler bare lidt på dette da hun ikke selv kan på nogen måder, og jeg heller ikke kan, det skal lige siges at jeg normalt godt plejer at kunne få en pige til at mærke noget.
Jeg elsker hende virkelig så højt, og er så bange for det her bliver vores forholds stoppested hvis der ikke sker noget.

Har du nogen ide om hvad det kan ske at være, eller gode råd, vi er så desperate, vi elsker hinanden mere end noget andet, men det her skal bare virke.

Håber virkelig du kan hjælpe, da dette er vores sidste chance.

På forhånd tak, M.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun føler sig defekt!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej M

Nu fremgår det ikke af det du har skrevet, om din kæreste tidligere har kunnet få orgasme for egen hånd?

Hvad mener du og hun med, at hun ikke kan mærke noget - er hun blevet følelsesløs? Kan hun ikke mærke noget på sin hud? Kan hun ikke mærke noget i sin klitoris? Kan hun ikke mærke noget i sine brystvorter?

Eller handler det om, at det er angst for, at det skal gøre ondt igen? Eller at hun i grunden ikke har lyst til sex?

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"