Efter operation af forhudsforsnævring

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Gæst

Efter operation af forhudsforsnævring

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Jeg er for 4 dage siden blevet opereret for forhudsforsnævring og har nogle spørgsmål. Som det ser ud nu (ved godt det er tidligt i forløbet) har jeg virkelig fortrudt det. Dillergøjen ligner jo mest et pølsehorn som har ligget lidt for længe på varmepladen hos 7 eleven... og ja den er øm som bare fanden. Har prøvet at trække forhuden tilbage men er så øm på huden og på hovedet at det ik kan lade sig gøre, det væsker lidt men bløder ik. Synes også huden omkring er meget hævet, mon det giver sig lidt når det er helet. Har endda prøvet at smøre Xylocain gel på huden men det hjælper ikke. Når jeg nu står og kigger ned på den er den meget øm øverst lige under hovedet indenunder (måske tråde) der går på. (Havde samme følelse under indgrebet, som om noget sad i klemme) Nedenunder kan jeg skimte en hvid streg, er det strengen? For der gør det også ondt. Ved simpelthen ik hvad jeg skal gøre. Måske vente til det hele er helet og ser nogenlunde normal ud eller gå til lægen som jeg virkelig ik har lyst til

Hilsen den nervøse
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Efter operation af forhudsforsnævring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den nervøse

Slå nu lige koldt vand i blodet, og lad din såkaldte "Dillergøj" få lidt fred til at hele. Lad være med at gå og rykke i den, og smør ikke med noget som lægen ikke har givet dig besked på at smøre med. Når den så er helet, så må du så se, om du er tilfreds med resultatet - hvis ikke må du henvende dig til lægen igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Var oppe på klinikken 4 dage efter pga. der var gået betændelse i dillergøjen... den blev renset og pakket ind igen. Den bliver pænere med dagene og hævelsen er så småt væk men stadig lidt øm. Det er nu 5 dage siden og fik at vide jeg skulle trække huden tilbage til syningerne (hudgymnastik) og vaske den men kan stadig ik få huden så langt tilbage. Skal der gå længere tid og hvornår sådan ca. er såret ved at være helet? Kan det ske de ik har taget nok hud væk? Jeg render stadig med bind for det væsker stadig... er det normalt?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Efter operation af forhudsforsnævring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den nervøse

Ca. 14 dage efter operationen så skulle det nok være til at se, om resultatet er tilfredsstillende. Er der noget du er bekymret over, så henvend dig til klinikken igen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Det er nu 3 uger siden og synes det ser rigtig godt ud der er bare et lille men... og det er at jeg på nuværende tidspunkt kun kan trække 2/3 af huden tilbage så mangler kun det sidste stykke før glansen er total blottet og ude i det fri. Men har lagt mærke til at lige før glansen ovenpå (modsat side af penisstrengen) der et lille ømt punkt som muligvis gør at jeg ikke kan trække huden helt tilbage. På den anden side (ved penisstrengen) er huden stadig lidt "tyk". Kan det være at der ik er blevet skåret nok af eller? Ved erektion er det som om huden "spænder" lidt omkring glansen... er det noget der går væk med tiden når huden muligvis blir lidt mere sig selv eller hvad man nu siger?

Hilsen den nu lidt bekymrede
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Efter operation af forhudsforsnævring

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den nu lidt bekymrede

Vent til al hævelse har lagt sig, og er der stadig gener, så henvend dig til klinikken, de kan langt bedre sige dig, om der er lidt efterarbejde, end jeg kan.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"