Blød penis + manglende rejsning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Den bløde

Blød penis + manglende rejsning

Indlæg af Den bløde »

Hej Per Holm.

Tak for et kanon koncept, som du har kørende her.

Jeg har problemer med, at holde min rejsning, og især hårdheden er et problem.

Er 22 år, sportsmand, ikke ryger og lever et sundt liv. Mine potensproblemer startede for ca. 3 år tilbage, hvor rejsningen og hårdheden bare gradvist forsvandt.
Det drejer sig både om når jeg er sammen med en pige, og når jeg onanerer selv. Det sker, at jeg vågner op om morgenen med semi-stiv penis, men historien er den samme, den er slet ikke så stiv som den ville have været for 4-5år tilbage.

Har søgt rundt omkring, og ser flere med samme problem der skyldes Prostatitis. Var til lægen for 1 års tid tilbage og fik tjekket sexsygdomme og HIV/AIDS ved en pind i urinrøret og en blodprøve. Alt var fint. Ville evt. Prostatitis fremgå af sådan en test?

Håber du finder tid til at svare på mit spørgsmål.
Mange tak.
Hilsen en forvirret Michael
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blød penis + manglende rejsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Michael

Tak for rosen :1:

Skete der noget specielt for 3 år siden. Ændringer i forhold, ændringer i træning, ændringer i arbejde/studier? Får du medicin af nogen slags?

En blodprøve vil ikke afsløre en kronisk prostatitis - :idea: PSYKE & SEX om Prostatitis - Blærehalskirtelbetændelse.
Bed din læge om en henvisning til en urolog. Og vær osse opmærksom på dette: Rejsningsbesvær kan være tegn på hjertekarsygdom.

Og endelig kan der være denne mulighed: Misdannede blodkar - selvfølgelig osse mange andre muligheder, men lad os starte med fysikken.

:idea: VIDEN OM POTENS

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Den Bløde

Indlæg af Den Bløde »

Hej Per.

Tak for et virkeligt hurtigt svar.

Nej ikke nogle seriøste forandringer. Har haft 5 kærester, hvor jeg ved den første intet mærkede, alt kørte bare derud af. Både når jeg var sammen med hende, og når jeg onanerede.
Efterhånden er det så bare blevet gradvist værre og værre.
Har netop været til kiropraktor ifm. noget muskelspænding i mine ben. Han konstaterede at mit bækken var en skævt, hvilket blokerede for en del nerver, som kunne mærkes i benene.

Kan der være nerver, der løber til penis som også bliver sidder i klemme, hvorfor en "normal" erektion ikke forekommer?

Endnu engang rigtig mange tak for din tid, råd og vejledning.

Med Venlig Hilsen Michael
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Blød penis + manglende rejsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Michael

Ja nerverne til pikken løber ud ved bækkenet, så det kan udmærket skyldes nervemæssige problemer. Snak med din kiropraktor om det. Og det kan handle om muskelspændinger i bækkenområdet.

Fortæl hvordan det går.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
SPI

Re: Blød penis + manglende rejsning

Indlæg af SPI »

Hej

Da jeg selv oplever en lignende situation, og snart skal til kiropraktor, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvordan det hele er forløbet med dig?

Mvh SPI
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"