Potensproblemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
liverpoolfc

Potensproblemer

Indlæg af liverpoolfc »

Hej
- Jeg er en dreng på 17, som gennem de seneste to år har haft samme kæreste.
Jeg er begyndt at mærke en forandring i min "hårdhed", i begyndelsen var det udelukkende ved onani at jeg mærkede den samme rejsning/hårdhed. Dette var dog ikke et problem, da jeg stadig uden problemer fik udløsning og nydelse, dog kom jeg ofte hurtigere. Problemet er opstået da jeg nu også under samleje ikke får en 100% rejsning samt at jeg får udløsningen hurtigt. Dette har stået på i omkring 2 måneder.

I begyndelsen tog vi os ikke meget af det, vi anser det ikke som et problem og forventede begge det hurtigt var ovre. Vi er meget trygge ved hinanden, og sammen har vi aldrig følt et pres fra hinanden i forbindelse med sex. Derfor har jeg svært ved at skulle forklare det med at det skulle være præstationsangst som skulle være årsag til problemerne.
For at forklare min følelse af problemet så har jeg følelsen af at ikke samme mængde blod styrker min potens som tidligere.

Bør jeg besøge min læge, eller kan jeg/vi gøre noget hjemmefra?

Mange tak for en brugbar hjemmeside..

- ANONYM
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Potensproblemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej liverpoolfc

Hvordan er det med tobak, alkohol og styrketræning?
Medicin, sukkersyge, overvægt?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
liverpoolfc

Re: Potensproblemer

Indlæg af liverpoolfc »

En sjælden gang imellem benytter jeg med af snus, der er på ingen måde tale om afhængighed. Det drejer sig højst om et 2-3 aftener på en måned.
Med hensyn til alkohol drikker jeg engang imellem i weekenderne, dette har dog ikke været i forbindelse med sex. Jeg anser mit alkohol indtag som fornuftigt, da jeg aldrig drikker mere end til at jeg er beruset.
Jeg spiller meget fodbold (op til 4-5 gange om ugen), og har gjort det i mange år. I denne forbindelse indgår styrketræning også, men styrketræningen har ikke et enormt omfang.

Jeg er får ikke medicin af nogen slags, og lider hverken af sukkersuge eller overvægt.
Derudover skal det siges at jeg er sund og rask, og lever sundt.

Kan noget af det ovenstående have indflydelse?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Potensproblemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej liverpoolfc

Det handler om at udelukke evt. årsager :1:
Man kunne jo overveje, om det handler om, at dine benmuskler snupper blodet fra din pik, men jeg synes du for en ordens skyld skal tale med din læge. Det er en god ide at undersøge evt. fysiske årsager i dit tilfælde, inden vi kan sige, at det handler om psyken.

:idea: Læs mere om potens i Viden om Potens

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"