Svie efter sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Julemand

Svie efter sædafgang

Indlæg af Julemand »

Hej Per :D

Jeg er en dreng på 15 år.

Mit problem er at når jeg har fået sædafgang så får jeg en voldsom svien i mellemkødet og urinrøret, og det bliver kun meget værre af at jeg tisser, så gør det virkelig ondt...

Jeg tænker at sæden måske kan lave sådan nogle små snit/rifter eller sådan noget.. men jeg ved ik... fordi så burde jeg da ikke have ondt i mellemkødet også? Eller gå urinrøret op gennem mellemkødet?...

Håber på et svar :D

Tusind tak

Venlig hilsen Tobi
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Svie efter sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tobi [julemand]

Nogle drenge og mænd oplever lejlighedsvist smerter og svien, som du beskriver det. Det kan skyldes mange forskellige forhold, så hvad der lige er årsagen til dit ubehag, kan jeg desværre ikke vide.

Man vil jo nok beskrive mellemkødet som liggende nede - med mindre man(d) står på hovedet :1:. Ja urinrøret passerer ret tæt på mellemkødet (perineum) (Wikipedia), du kan se mere her Urinvejene og sundhed (Lofric).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Julemand

Re: Svie efter sædafgang

Indlæg af Julemand »

Hej Per igen :lol:

Altså jeg har også et par andre problemer vedrørende dette med sædafgang osv.

1: Jeg har det problem at her på det sidste er jeg begyndt at have sådan en mærkelig kildende fornemmelse i mellemkødet.... denne fornemmelse giver sig så også til kende som om at jeg er ved at få orgasme... altså jeg opnår ikke selve orgasmen med sædafgang og alt det der, men jeg får den der fornemmelse af at jeg kan mærke at jeg er ved at få orgasme. Fornemmelsen kommer tættere på orgasme når at jeg fx hopper eller hvis jeg sidder i bilen og bilen bremser op. Jeg er meget i tvivl om dette og er også bekymret om det er noget farligt eller sådan et eller andet. Grunden til jeg skriver dette er fordi at det er noget nyt som lige er begyndt ( har haft de i 2 uger nu).... hvis jeg altid havde haft det sådan her siden jeg var 10 år havde jeg ikke bekymret mig... men siden det er noget helt nyt så bekymre det mig... har du en ide til hvad det kan være?

2: Et andet lille problem.. altså jeg tænker ikke rigtig over det men nu kan jeg ligeså godt få det sagt. Når jeg får orgasme via. onani og får sædafgang synes jeg ikke der kommer ret meget sæd ud..... Det er ikke fordi at jeg onanerer hele tiden og at der derfor ikke er ret meget sæd tilbage. Jeg onanerer ikke hver dag måske hver anden. så burde der ikke være rimelig meget sæd?

Nå tak skal du have for en skide god hjemmeside :D

Hilsen Tobi
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Re: Svie efter sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tobi

Vedr. 1, se mit svar til dig under Hejhejmeddig.

Vedr. 2, sæd kommer i meget forskellige mængder, nogen gange meget og andre gange mindre. Nogen drenge/mænd meget og andre drenge/mænd mindre. Så brug tiden til andet end bekymringer. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"