Kønsvorter??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSVORTER - KONDYLOMER
Besvar
Gæst

Kønsvorter??

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Jeg har igennem de sidste 2 år haft en lidt rødlig knop/bule på ydersiden af den ene skamlæbe. Den sidder mellem skedeåbningen og lysken. Jeg lægger ikke mærke til den med mindre jeg kradser i den. Så føles den en lille smule øm i forhold til huden omkring og andre steder dernede.

Jeg har læst rigtig meget om kønsvorter på internettet for nylig, og nu er jeg blevet bange for om det kan være kønsvorter. Jeg har taget et billede af den, men jeg kan ikke finde ud af at sætte billedet ind her. Samtidigt med at jeg frygter det er kønsvorter, er jeg også lidt skeptisk. Kan det passe at jeg har haft den ene i over to år uden at der er kommet flere? Jeg intim barbere mig et par gange om ugen, og der er aldrig nogen der har kommenteret den under sex. Jeg har engang prøvet at kradse den/købe den af med neglene. Det begyndte bare at bløde og den har ikke forandret sig.

Min nuværende sexpartner og jeg har været sammen i 4 mdr og han har som sagt ikke kommenteret eller stillet spørgsmålstegn til den. Han har heller ikke selv fået noget synligt på penis, men jeg er stadig bare rigtig bange for at have smittet ham. For 1-2 mdr siden havde han ondt i penishovedet og det var rødt, men det gik over af sig selv. Vi bruger ikke kondom.

Tror du det kan være en kønsvorte?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønsvorter??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Billede: Du kan følge vejledningen her: Kan jeg få vist et billede i mit indlæg? under OSS på forsiden. Eller du kan sende billedet til mig, og så lægger jeg dem op.

Umiddelbart lyder det ikke som en kondylom/kønsvorte, og jeg tænker på, om det kunne være lidt betændelse i dine bartholinske kirtler.

:idea: PSYKE & SEX om Bartholinitis

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Kønsvorter??

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Jeg tror ikke det er det med kirtlerne, da den sidder uden på de ydre kønslæber. Den sidder næsten helt ude ved lysken, ca. en fingers bredde fra lysken og halvanden fingers bredde fra dér, hvor læberne mødes ved skedeåbningen.
Kan jeg sende billedet til en email?

Mvh Trine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kønsvorter ??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trine

Det er lidt vanskeligt at se på billederne, hvad det er, men jeg hælder til, at det kan være en kondylom / kønsvorte pga. den lidt ujævne overflade. Så jeg synes, at du skal gå til lægen og få din knop undersøgt. I samme omgang så bliv undersøgt om, hvorvidt du evt. kan have kondylomer i skeden, hvor de nemt kan gemme sig og ikke gøre sig bemærket.

Billede Billede
Klik på billederne for at se dem større

Fortæl, hvad lægen fandt ud af. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Kønsvorter??

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Lægen sagde at det var betændelse i hårsækken på grund af et hår, som ikke kunne komme ud. Men nu er der kommet hul igennem.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Kønsvorter??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trine

Tak for din oplysning. Så blev du, jeg og læserne det klogere :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KØNSVORTER - KONDYLOMER"