Kæresten har ikke så meget lyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
PeterS
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. okt 2014 14:45

Kæresten har ikke så meget lyst

Indlæg af PeterS »

Hej Per

Jeg vil først sige, at det er en fornøjelse med denne side, man kan lære meget ved at læse herinde.

For nogle måneder siden mødte jeg (26) en pige (24) i byen, da jeg følte mig tiltrukket til hende og siden da har det eskaleret og nu er vi kærester. Jeg har desuden mødt hendes forældre osv, så det er noget seriøst.

Problemet er, at jeg næsten hele tiden har lyst til hende. Hver gang jeg ser på hende, får jeg lyst. Selvfølgelig når vi har haft sex, er det ikke så slemt, men der går ikke lang tid før jeg har lyst igen,

Jeg vil gerne have sex en gang om dagen, men det er ikke tilfældet med hende. Jeg har generelt meget mere lyst end hende. Det er frustrerende når hun ikke vil. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal takle problemet. Hvis jeg siger det til hende, vil hun måske begynde at have mere sex, men så er det jo fordi hun "skal" og ikke fordi hun har LYST.

Det ærger mig, og det er næsten lige før at jeg må klare "skærene" selv, for at kunne være omkring hende.

Jeg kan ikke forestille mig at det bliver bedre med tiden, og ved ikke helt om jeg skal droppe det hele, da jeg er en smule frustreret. Jeg ved godt det er en lille ting for nogen, men jeg vil jo gerne være sammen med hende, og det er som at få en kold klud i hovedet når hun bare afviser mig kontant med et nej. Jeg gør hvad jeg kan for at tænde hende, men jeg tror desværre, at vi er et seksuelt mismatch. Jeg har ikke rigtig mødt en pige før, som havde så lidt lyst, det er dog stadig 2-3 gange om ugen.

Måske hun tror at jeg kun er ude efter sex, men det er jo fordi jeg har så meget lyst til hende.

Hvordan får jeg lige taklet denne situation, uden at hun begynder at tænke alt for meget over det ?

hjælp :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæresten har ikke så meget lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej PeterS

Først tak for rosen :1: [thumbsup]

Hvis forskellen havde været 1 gang om dagen over for 2-3 gange om måneden, så havde det jo nok været et klart seksuelt mismatch. I midlertid skriver du, at din kæreste har lyst 2-3 om ugen, hvilket er meget normalt for en kvinde/mand på 24.

Det bedste, du kan gøre, er selvfølgelig at snakke med hende om dit problem. Der findes sikkert flere løsninger på det. Måske kan du klare overtrykket selv, sammen med hende, så det alligevel bliver en fælles oplevelse.

Hvad tiden bringer, er noget svært at vide, måske damper du lidt af, når du har kendt hende et års tid. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PeterS
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 20. okt 2014 14:45

Re: Svar: Kæresten har ikke så meget lyst

Indlæg af PeterS »

Hej igen, tak for dit svar.

Sidst vi var sammen, lagde hun op til sex både om aftenen og morgen dagen efter - så jeg tror faktisk vi er et ok match. Jeg tager den med ro og acceptere at hendes lyst kan svinge lidt.

Lige et andet spørgsmål!

Jeg har lyst til at komme ud over hende, eller at hun skal sluge mit sæd, da jeg synes det er helt vildt frækt.

Hvordan får jeg det til at blive en del af legen, uden at ødelægge spontaniteten i det?
Jeg har ikke lyst til at spørge om lov, da jeg synes det dræber det maskuline aspekt i det.. omvendt har jeg bestemt IKKE lyst til at gøre det uden at have hendes accept på forhånd, da jeg ikke vil gøre noget hun ikke synes om. Jeg er bange for det bliver vildt akavet...

Kan du se mit dilemma? Nogle forslag? Eller skal jeg bare sige til hende, at jeg har lyst til at prøve de ting.. Det er selvfølgelig også en mulighed.

God dag
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kæresten har ikke så meget lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej PeterS

Jamen så er det bare at tage den med ro og se, hvad fremtiden bringer. :1:

Det er mange mænd og kvinder, der synes, at det kan være en sjov og ophidsende del af sexlegen. Du kan vel bare midt i legen og ophidselsen sige til hende, at nu har du lyst til det - og måske siger hun fint med mig - eller måske siger hun adrr! Prøv dig frem. Det er ikke alt, man skal spørge om på forhånd. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"