Hvad tænker mænd?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
sussie
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. okt 2006 15:29

Hvad tænker mænd?

Indlæg af sussie »

Hejsa.

Jeg skriver ind, for et få lidt indblik i mandens tanker.
Jeg har været sammen med min kæreste et år. Sexen har hele forløbet ikke funget så godt .... eller jeg synes han er dårlig. Men det har jeg ikke direkte fortalt ham, bare givet lidt hints til hvad jeg godt kan lide.
Det er han også blevet mere opmærksom på, når vi er sammen.

Problemet er kun, at det sker kun, hvis jeg lægger op til noget. Han siger det er for ikke at presse mig (fordi jeg er på medicin der nedsætter lysten), men sidst vi var sammen tog vi det op og jeg spurgte, om han ikke godt ville lade være, at tage hensyn til dette. Og at jeg har lyst til ham. Det er 14 dage siden.

Hvor bliver handyret af, der bare må ha sin kvinde ....... :lol: Det mangler jeg sgu. Eller han måske bare gav udtryk for noget lyst til mig og han tænder på mig .......................... :cry:
Ser han en anden tænker jeg sku også på, det tror jeg nu ikke ... meeen man skal aldrig vide sig forsikker.
Hvad tror du. Hvad sker der i hans hoved? Og mest af alt, hvad skal jeg gøre, for at mindske problemet?
sussie fjeldsted
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad tænker mænd?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sussie

Hvad mænd tænker er et kæmpe spørgsmål, der er jo trods alt nogen stykker af os, og vi tænker meget forskelligt alle sammen.

Og hvad din kæreste tænker på ved jeg ikke, men jeg tænker at det måske nok var en rigtig god ide, at tage problemet mere direkte op med ham. Prøv at spørge ham, hvad han frygter ved at lægge direkte op til dig. Det kan jo være han i andre forhold har fået at vide, "at mænd tænker kun med/på én ting!", og at han nu forsøger at være hensynsfuld.

Så lidt mere snak med ham kunne måske afdække, hvad der foregår inden i hovedet på ham - og desuden ville han få lidt mere at vide om, hvad der foregår inde i dig :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"