Julefrokost/jalousi

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om JALOUSI OG SKINSYGE
Besvar
Sarah

Julefrokost/jalousi

Indlæg af Sarah »

Hej Per

Jeg er ved at blive skør over at min kæreste skal til kæmpe fashionabel julefrokost! Han plejer at være ret ligeglad med sit udseende, men nu skal han pludselig klippes og have sit flotteste jakkesæt på!
Af én eller anden grund gør det mig gal!

Han shiner sig aldrig sådan op for min skyld, så nu kører katastrofe-tankerne rundt i hovedet på mig.

Han har aldrig været mig utro, og jeg tror heller ikke at han kunne finde på det, men det nager mig alligevel...

Hvad gør man for at forhindre at ens kæreste er utro ved julefrokoster, skal man give ham den helt store tur inden han tager afsted, så han hverken kan gå eller danse!!! eller skal jeg have hovedet undersøgt?

Mvh. Sarah
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Julefrokost/jalousi

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sarah

At give ham den store tur inden julefrokosten kan næppe skade sagen . Hvad der derimod kan skade din sag er at køre det store jalousi-trip op. Vær glad for at han er ved at finde ud af at gøre noget ud af sig selv. Ros ham og fortæl ham, at sådan kunne du godt tænke dig at se ham lidt oftere. Så vil han blive gladere for dig og risikoen for utroskab endnu mindre.

Nu ved jeg jo ikke, hvad du har med i bagagen, men måske kunne du have glæde af at læse mere i PSYKE & SEX om Jalousi & skinsyge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "JALOUSI OG SKINSYGE"