Smerter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
Ninja

Smerter

Indlæg af Ninja »

Hej Per.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 3 år og har haft et rigtig sundt sex liv, lige pludselig for nogen måneder siden begyndte det bare og gøre rigtig ondt på mig når vi har sex. Det er rart når vi ligger og nusser og han bruger en finger så er der ikke noget. Men når han så skal op i mig begynder det og gøre mere og mere ondt som om jeg er helt tør også selv om vi bruger glidecreme jeg føler jeg er på størrelse med hullet på en en krone og han ikke komme ind. Han siger jeg ikke spænder eller noget. Det kan også lige pludselig når vi sidder i sofaen (FX.) begynde og gøre helt vildt ondt/klø og føles som om skamlæberne er hævet.
Jeg har været ved min egen læge og få taget en masse prøver men der var ikke noget galt.
Ville så lige høre om du muligvis havde noget og bidrage med...
Med venlig hilsen den fortvivlet pige
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ninja

Det er jo meget vanskeligt at sige, hvad det kan være, for der kan være adskillige muligheder, men jeg vil nævne et par stykker.

Der kan være en rift i skedeindgangen. Du kan være overfølsom for kondomer, hvis I bruger det. Det kan være en bivirkning ved brug af p-piller, prøv at skifte mærke. Endelig kan det være en form for vulvodyni.

Prøv at læse hvad der står i de forskellige indlæg i dette forum og læs osse artiklerne i de mange links, der hører til.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"