For korte sætninger

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Joq

For korte sætninger

Indlæg af Joq »

Hey, jeg er en dreng på snart 17..

Har et alvorligt problem synes jeg, når jeg snakker med en pige som jeg synes er sød og køn, så siger jeg platte ting eller, måske ik platte, men jeg ved bare ik hvad jeg skal sige og så fyre jeg en kort sætning af, og så når jeg sidder ved computeren som nu, så kan jeg ikke lade være med at tænke hvor dumt det var.. Men whatever, kommer ik til at se hende mere når jeg skal andre ting til næste år, og kender hende fra skole.. jeg keder mig mega meget og ved ikke hvordan jeg skal møde en pige, som jeg synes jeg så gerne vil nu.. Kan ikke komme på bar som 17 årig.. Men min problem er sådan set, at jeg ikke kan snakke med piger, og slet ik dem jeg kan lide, føler mig dum..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: for korte sætninger

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Joq

Jeg tror, du deler den oplevelse med rigtig mange drenge og piger, at man løber helt tør for ord, når der er en rigtig interessant pige / dreng, og at man føler sig fjollet og utilstrækkelig osv. Man vil jo gerne gøre det bedste indtryk man kan. Hvis det er en trøst, så lærer vi det alle hen ad vejen - og det vil du osse komme til. Det bedste du kan gøre er simpelthen at øve dig i at tage kontakt - med de fejlforsøg som vi osse alle kommer til at opleve. Og husk at hvis pigen osse er interesseret, er hun sikkert lige så usikker inden i som dig :D.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Deaz

Indlæg af Deaz »

Ja, det handler bare om at vænne sig og øve sig til kontakt med andre mennesker. Du kan jo prøve at deltage i sport eller andre fællesarrangementer for at lære andre folk at kende og for at få flere at snakke med.

Selv begyndte jeg først at kunne holde overblik over samtaler med alle et godt stykke inde i gymnasiet. Det handler alt sammen om øvelse og tilvænning. Husk også nogle gange at forestille hvordan andre folk ser dig og hvordan du selv gerne ville se dig hvis du var den anden person. Lyder lidt forvirrende, men det hjælper hvis du ikke er helt sikker på hvilket indtryk du giver andre.

Held og lykke.
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"