Den første gang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FØRSTE GANG
Besvar
Jakob
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. feb 2008 16:19

Den første gang

Indlæg af Jakob »

Jeg er en dreng på 15 år.. jeg har haft et problem med min penis (forhuden var Lidt for stram til at jeg kunne for den ned over hovedet) - noget min far også havde.. men jeg har får det ordnet og jeg kan sagtens få den ned over mit penis' hoved. MEN! jeg har aldrig haft en idé om hvordan man dyrker sex.

Jeg har søgt i lang tid før jeg startede denne debat men uden resultat. Altså, Hvad jeg spørger om er især mandens rolle,
Fx, Hvordan skal penis'sen være?
Skal forhuden være tilbage?
Hvis ikke, Hvordan gør man så med kondom på?
Hvilken stilling er mest normal når man gør det første gang?
Hvordan gør man dét?
Hvordan er man sikker på man kommer ind i det rigtige hul?
Hvor lang tid "plejer" det at tage første gang?
Min penis er ikke stor nok til kondomer jeg har fundet indtil nu, kan man få nogen til 12-14cm?
osv. altså, vis der er noget jeg glemmer om den første gang, så kunne jeg virklig godt tænke mig at få det at vide..

På forhånd tak...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Den første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jakob

Jamen så må du jo have lidt oplysning.

* Pikken/penisen skal være sådan, som den nu engang er, og pikke/peniser er meget forskellige.
* Forhuden vil normalt selv kravle tilbage, når pikken/penis bliver stiv (erigeret).
* Når man tager kondomet på, trækker man først forhuden tilbage.
* Den mest brugte stilling er missionærstillingen, men hvis pigen sætter sig ned over drengen, kan hun selv styre, hvor hurtigt det foregår.
* Ved først lige at kigge efter, hvad der findes af huller - og så i øvrigt at lære hinandens kroppe at kende inden, man har samlege.
* Den tid det nu engang tager.
* Det kan man godt, prøv at se i PSYKE & SEX om Kondom - kondomer

[bog] Gå på Biblioteket og lån
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser.
[bog] Anna Louise Stevnhøj: Efter den første gang

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym

Re: Den første gang

Indlæg af anonym »

Jakob skrev:Jeg er en dreng på 15 år.. jeg har haft et problem med min penis (forhuden var Lidt for stram til at jeg kunne for den ned over hovedet) - noget min far også havde.. men jeg har får det ordnet og jeg kan sagtens få den ned over mit penis' hoved.
hej jakob.
Hvordan løste du problemet med din forhud. ved godt det ikke lige hænger sammen med drenge og første gang, men jeg vil gerne vide det, da jeg har det samme problem :)
Gæst1852(jakob)

Indlæg af Gæst1852(jakob) »

Jeg fik 3 snit "Forneden" på hospitalet i fuld narkose. Så gik der et par dage og så virkede det ;)

Men, når jeg får Jern på (stivert) som kommer mit forhud ikke ned over hovedet, jeg skal selv trække det, og det strammer lidt i den der "Tråd" der er bag på pikken.. Hvorfor gør den det?, jeg blev opereret for cirka 1 måned siden..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Den første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jakob

Det kan nok skyldes flere ting, måske fordi strengen stadig er lidt for stram, at pikken ikke har normaliseret sig helt efter operationen, lidt ardannelse. Når nu der er gået en måned mere, og hvis den så stadig er for stram, så sig det lige til din læge, det er muligt at det kan klares med noget binyrebarkhormoncreme. Fortæl hvordan det går.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym

Indlæg af anonym »

Gæst1852(jakob) skrev:Jeg fik 3 snit "Forneden" på hospitalet i fuld narkose. Så gik der et par dage og så virkede det ;)

Men, når jeg får Jern på (stivert) som kommer mit forhud ikke ned over hovedet, jeg skal selv trække det, og det strammer lidt i den der "Tråd" der er bag på pikken.. Hvorfor gør den det?, jeg blev opereret for cirka 1 måned siden..
dette såkaldte "lille snit". er det noget man kan se? eller ser det ud som det plejer?

Per, du må også godt svare ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Den første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hvis man skær i huden (overalt på kroppen), er der altid en mulighed for mere eller mindre tydelig ardannelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym

Indlæg af anonym »

hm. nu du siger det, så har jeg allerede et ar på bagsiden af min pik. den følger fra pikhovedet's start og op.

ved du hvad det kan være?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Den første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Den gang du kun var et lille celle, der voksede sammen til et rør, der senere udviklede sig til et helt menneske, der voksede din pik osse sammen til et rør, og det er sammenvoksningsranden du kan se. :1:

Du kan faktisk osse finde den rand hele vejen ned på forsiden af din krop :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anonym :D

Indlæg af anonym :D »

Så det har alle? :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Den første gang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja alle pattedyr, fugle og fisk :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FØRSTE GANG"