Flytte hjemmefra

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FRA BARN TIL VOKSEN
Besvar
Daniel86
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. jun 2006 12:42

Flytte hjemmefra

Indlæg af Daniel86 »

Hej

Jeg står og har muligheden for at flytte hjemmefra, her inden ikke alt for længe. Jeg er dog meget i tvivl. På en måde vil jeg gerne, da jeg synes det er ved at være på tide, og kunne da også være rart på nogle punkter, men på den anden side, kan jeg godt lide at bo derhjemme, og være i "trykke rammer". Har generelt svært ved nye ting. Tror sjældent jeg kan klare det, så det bedste plejer tit bare at være og springe ud i det, og når det så lykkes er det den bedste følelse. Men går det galt, lider ens selvtillid bare et endnu større knæk. Er det normalt at have det sådan, og vil du anbefale mig bare at springe ud i det? Er 20 år.

Ved godt det måske er et lidt svært spørgsmål :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Flytte hjemmefra

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Daniel

Jeg synes, at du skal gribe chancen. Du har alderen til det. Selvfølgelig er det meget nyt og måske noget utrygt at skulle klare sig selv, men vi er rigtig mange, som det er lykkedes for, og det vil det osse for dig. Og går det godt får selvfølelsen et nøk opad! :1:. Husk: Modet til at turde giver evnen til at kunne. Pøj Pøj.

Måske skulle dit spørgsmål flyttes til FRA BARN TIL VOKSEN :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Daniel86
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29. jun 2006 12:42

Indlæg af Daniel86 »

Hej igen

Mange tak for dit svar. Ja, du har nok ret. Så gælder det bare om, at få skrabet nogle penge sammen ;)
Besvar

Tilbage til "FRA BARN TIL VOKSEN"