At Holde Længere???

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Hyggeper
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. aug 2008 12:01

At Holde Længere???

Indlæg af Hyggeper »

Kære Per.
Jeg er i tvivl om dette er det rigtige forum men anyways:
Jeg er en dreng på 17, der lige har opdaget dette site ... (kanonfedt by the way).
Men jeg har det her problem med at jeg kommer alt alt for hurtigt. Jeg har lige mødt en pige, der dog har en kæreste, som hun heldigvis er ved at forlade fordi hun er vild med mig :flov: men jeg kan enormt godt lide hende og vil gerne have at vores første gang sammen ikke bliver sådan en "Øv er det allerede overstået". Min ekskæreste var på p-piller og det gjorde det en del nemmere for når jeg så var kommet fortsatte vi bare og efter en 2-3 min kørte det for mig igen, men hende her er ikke og under alle omstændigheder vil jeg sikre mig at hun ingen sygdomme har før jeg ikke bruger kondom.
Jeg vil i hvert fald gerne gøre det ordentligt for hende første gang og har tænkt på at starte med noget oral for at hun er tættere på orgasme når vi så endelig går i gang. men jeg vil også gerne holde længere.
Jeg har så læst lidt om din "start-stop-klem teknik" og den ser da virksom ud.
Men, men, men ... jeg har jo ingen kæreste jeg kan gøre dette med og derfor vil jeg enormt gerne have en anden metode? eller kan dette gøres alene?
Min ven fortalte mig at man kan lave en slags "pikbøjninger" ved at bruge den muskel der "får den til at hoppe" eller som man bruger til at "kappe strålen" med.
er dette sandt og hvis ja, hvor mange om dagen og er det nødvendigt at penis er stående når man gør det??

På forhånd mange tak :D
Begavelse er den største af alle byrder!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: At Holde Længere???

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hyggeper

Megen begyndelse kan være svær, men efterhånden finder man jo ud af det sammen - især hvis man ikke skal have det op i det højeste gear, hvor alt skal være perfekt fra starten.

Du har jo mulighed for at tage et nyt kondom på efter et stykke tid, hvis du nu er alt for begejstret i første runde.

I relation til dit andet spørgsmål Præstationsangst?, så lad mig minde om konfliktskyhed, der osse kan gøre at man kommer for hurtigt - altså ud over stor begejstring.

:idea: PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang
:idea: PSYKE & SEX om Sædafgang - For tidlig

Start-stop-klemmeteknikken er mest beregnet på noget man gør med en partner, men det er rigtigt at man ved at træne sin bækkenbundsmusklutaur kan få bedre styr på sin sædafgang.

:idea: PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd

Måske skulle du overveje dine krav til dig selv, kunne det tænkes, at du er lidt perfektionistisk? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"