Manglende lyst som 19 årig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG LYST
Besvar
Manglende lyst

Manglende lyst som 19 årig

Indlæg af Manglende lyst »

Hej Per

Jeg er en ung pige på 19 år, der har en rigtig dejlig kæreste som jeg elsker overalt på jorden. Vi har kommet sammen i 2,5 år og har det perfekte forhold, bortset fra vores sexliv.

Min kæreste har lyst til sex hele tiden, hvor jeg aldrig har lyst. I starten kunne vi elske hele tiden og flere gange om dagen, nu gør vi det meget sjældent. Han bliver ked af det, og jeg bliver endnu mere ked af det.

Når vi så endelig gør det, er vi nødt til at stoppe inden han kommer, fordi jeg får ondt.

Jeg har heller ikke prøvet en orgasme endnu. Men det er nok fordi han aldrig får lov til at røre, fordi det kilder rigtig meget, og det er derfor svært for mig at nyde det.

Jeg håber virkelig at få min lyst igen.

Venlig hilsen
Den manglende lyst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende lyst som 19 årig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Manglende lyst

:!: Først vil jeg sige, at dit indlæg egentlig skulle have stået under KVINDER OG LYST, idet du er 19 år. Når du er 19 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT. En ung pige er vel næppe over 6-8 år :2:.

:!: Hvis du gerne vil have din lyst igen, så vil det være en god ide først at finde ud af, hvordan du får din lyst til at forsvinde - og hvad du får ud af det.

Handler det om at du ikke kan sætte ordentligt grænser for din kæreste? Apropos ung pige.
Hvad gør du for at lære at få orgasme? At du kan få orgasme er dit ansvar.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan? og om Lyst - Forskellige behov.

:idea: Og kig under KVINDER OG ORGASME i kategorien OM KVINDER her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG LYST"