Overdreven sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Frede

Overdreven sexlyst

Indlæg af Frede »

Hej

Jeg skriver i håb om at få afklaret hvorvidt jeg har en unormal stor sexlyst.

Jeg er kun 1 måned fra at blive 17, dvs. jeg er 16, og jeg har allerede været i seng med 28, 27 fra sommeren 2005 til dec. 2006, og jeg tænker konstant på sex.

Jeg chatter aktivt flere timer om dagen hvor jeg leder efter sex, jeg er hele tiden på udkig efter engangsknald eller bollevenner for at få sex.
Jeg kan sagtens finde på at kneppe næsten alle mine veninder hvis de spørger, jeg har næsten ingen hæmninger hvad angår sex og jeg onanerer min. 2 gange om dagen, når jeg arbejder og går i skole i weekenderne kan jeg godt onanerer 4-5 gange om dagen, hvis jeg er hjemme hele dagen.

Jeg har flere gange ringet eller skrevet til veninder eller piger jeg kender mens jeg har været liderlig for at spørge om de er frække eller friske hvor jeg så fortryder ½ time efter da jeg har onaneret og kommet.

Jeg har tit prøvet at sige til mig selv at nu holder jeg og finder mig en sød kæreste men kan jeg bare ik har prøvet 4-5 gange at få kæreste på og bliver bare for hurtigt liderlig og vil prøve noget nyt.

Det er som om intet kan stoppe mig, når jeg har sex kan jeg os i flere timer nogle gange... mange gange kommer jeg hurtigt og så kan jeg kneppe videre med det samme efter jeg er kommet fordi jeg ikke mister rejsningen.

håber du kan give mig svar på mit spørgsmål

PFT Frede.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Overdreven sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Hvor vidt det er overdrevent eller ej afhænger jo af, hvordan man vil måle det. Nogen har det jo sådan, at de synes andre overdriver, hvis de andre boller med én mere end dem selv :1:.

Det lyder jo i hvert fald ikke som om der er noget galt med din libido (sexlyst) - og du er i en alder, hvor du skal sørge for at følge naturens kalden, så på det biologiske plan opfylder du helt din mission og din kvote hvad angår forplantning - og det er jo et held at der findes prævention idag, ellers var der jo sikkert børn nok til en børnehave :1:.

Så længe du selv har det godt med det, og så længe du ikke skader andre, så har jeg svært ved at se, at der skulle være noget dårligt ved din hobby. Sex er jo på alle måder sundt og fornøjeligt.

Hvorvidt noget er normalt eller unormalt, er blot et udtryk for gennemsnittet af det, en given population gør, og den slags betragtninger er egentligt mest interessant for Danmarks Statistik :D.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Det er det jeg er meget i tvivl om jeg har det godt med det... for føler det er det som har skadet mit social liv og omgangskreds så meget..... har stortset ik rigtig nogle venner mere og bliver aldrig inviteret til fest osv. pga at jeg ik har nogle venner som jeg er så gode venner med mere....

jeg føler osse jeg har skadet andre ved min lyst... at folk bliver såret eller føler sig behandlet uden værdi eller dårligt....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Venner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Hvad er det der er svært for dig ved at skaffe dig nære venner og veninder uden, at der er sex involveret?

Hvordan tager dine gamle venner afstand fra dig? Hvad tager de afstand fra ved dig?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

ja og nej.... altså jeg har svært ved at tage kontakt til piger og være venner med dem uden at ville ha kneppet dem først og med det samme....

drengevenner har jeg ik rigtig nogen af kun bekendte og "lette" venner har en seriøs sådan rigtig ven ellers ik....

Jeg ved ik hvorfor eller hvordan det er sket....

Men jeg ved bare at det er som om at de er gledet fra mig... bare lige pludselig forsvundet....

Jeg føler ik på nogen måde jeg har gjort noget selv for det... føler bare at selvom jeg har travlt og har nogle lange dage til hver dag så gider de ik lave aftaler og finde tid til at være sammen....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Venner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Hvis du først og fremmest tænker på, at "ville ha kneppet dem først og med det samme....", ja så er det vel ikke så underligt, at de ikke gider dig så meget. Forestil dig, at det eneste folk var interesseret i ved dig var, hvor meget der stod på din bankkonto, det ville du næppe synes var interessant i længden.

Hvad giver det dig, at "ville ha kneppet dem først og med det samme...."?
Ro? Spænding? Nærhed? Noget fjerde?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Det jeg mente med "uden at ville ha kneppet dem først og med det samme...." er, at jeg godt kan få veninder uden at kneppe dem, det er bare svært for mig pga, at jeg konstant bare har lyst til sex hele tiden og derfor hele tiden har lyst til at kneppe dem....

Det, det giver mig er mere bare sexuel tilfredsstillelse en følelse af tilfredsstillelse og ro for at være liderlig....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Venner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Du må alliere dig med din hånd, så du kan tage noget af trykket, når du skal være sammen med piger du ikke skal have sex med.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Ok...

Synes jeg bare jeg gør mere end rigeligt i forvejen med min. 2 gange om dagen hvor jeg onanere.... f.eks 2-3 gange fra jeg kommer hjem fra lærepladsen kl 17:15 til sengetid 23....

Du har været meget hjælpsom og afklarende, det er jeg taknemmelig for.

Men, jeg har dog stadig bruge for nogle mere praktisk råd, hvis dette kan lade sig gøre, så jeg kan komme ud af min knibe...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 4: Venner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Det allerbedste var jo at finde en kæreste der har lige så meget lyst til sex som dig, så havde I jo begge lige stor glæde af din lyst.

Og hvis det bliver alt for generende, kan du jo prøve at snakke med din læge, og se om lægen vil give dig noget lystdæmpende medicin.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Tak for rådet har jeg tænkt på, og det ville os være min drøm...

men et af mine problemer er nemlig lige netop at finde en fordi jeg har så stort et sexbehov.... at jeg hele tiden ska ha noget og det ska helst være noget nyt har tit oplevet jeg er blevet træt af at ligge og ha sex med den samme pige efter blot 2 uger....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 5: Rastløshed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Måske skulle du overveje om det ikke er en måde, hvor på du forsøger at afstresse dig - og at det i grunden måske slet handler så meget om lyst som om stress og adrenalin.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Nu tror jeg du har efterladt mig i støvet.

Forstår ik helt hvad du mener?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 6: Stress

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frede

Hvis man har stor uro i kroppen f.eks. stress, rastløshed, kedsomhed, så kan man nogen gange forveksle det med lyst til sex - og så kan det selvfølgelig for en kort stund dæmpe stressen, rastløsheden, kedsomheden at have sex - men den grundliggende årsag til uroen, stressen, rastløsheden, kedsomheden er ikke blevet løst.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frede

Indlæg af Frede »

Hmm... du siger noget....

er noget presset i min hverdag og har nogle meget lange dage i forhold til andre unge i min alder.... tager tit afsted 7:10 til min læreplads og kommer hjem 17:15

Siden jeg sidst har skrevet så har jeg ligesom, ja hvad kan man sige, prøvet at afvænne mig, og det er gået forbløffende godt... det tegner til at dagen i dag hvor jeg skriver ska blive min første onani frie dag i flere år :O

og kan ik engang huske hvornår jeg sidst har haft sex.... tror det er lige ved at ku tælles i uger måske enkelte måneder....
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"