Hun bliver ikke rigtig våd nok

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG FUGTIGHED (For fugtig eller for tør)

Besvar
Christian

Hun bliver ikke rigtig våd nok

Indlæg af Christian »

Hej Per...
Mange tak for en rigtig god brevkasse...

Vi har et problem som vi håber at få hjælp til. Vi er et ungt par først i 20'erne som lige har mødt hinanden for en måneds tid siden. Men hun har svært ved at blive våd. Jeg prøver at stimulere hende inden sex og det virker også i nogen grad. Det er somme tider meget svært at trænge ind i hende. Jeg har foreslået creme, men hun er ikke umiddelbart stemt for det. Har du nogle tricks til hvordan jeg kan gøre for at afhjælpe det? Evt give hende fingeren i lidt længere tid eller?

Hun har aldrig oplevet det før og det får mig jo lidt til at føle at det er mig der ikke kan tænde hende nok, selvom hun siger, at det ikke handler om mig. Hvordan hænger det at have lyst sammen med at blive våd, og hvad kan det skyldes, at hun ikke bliver våd nok?

Det er næsten et år siden hun sidst har haft sex før mig .... kan der have ændret sig noget i hende på den tid, siden hun ikke rigtig kan blive våd nok?

Jeg har altid troet, at når man havde lyst, så blev piger altid våde, da det er det jeg har oplevet tidligere, men sådan hænger det måske ikke altid sammen?

Håber du vil hjælpe.....på forhånd tak....
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun bliver ikke rigtig våd nok

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Christian

Først og fremmest er der stor forskel på, hvor våde kvinder bliver ved ophidselse, både fra kvinde til kvinde og fra tid til anden.

Ud over naturlige biologiske forskelle, så kan f.eks. svamp, p-piller, manglende lyst, stress, præstationsangst havde indflydelse på smørelsen (lubrikationen).

Hvad er hendes egen forklaring - og hvor våd er hun blevet tidligere?

Hvis kvinden har lyst og ikke er våd nok, så kan man f.eks. bruge spyt, men eksplorationscreme (glidecreme) som kan købes på apoteket er osse en udmærket løsning.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Eksplorationscreme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG FUGTIGHED"