Min kæreste bliver dårlig når vi forsøger at have samleje

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Rafael de Jesus
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. jun 2009 20:45

Min kæreste bliver dårlig når vi forsøger at have samleje

Indlæg af Rafael de Jesus »

Min kæreste er 24 og jomfru. Vi har begge meget lyst til samleje og laver mange former for sex med stor nydelse.
Men hun bliver dårlig når jeg eller hun forsøger at føre penis ind i skeden. Hun har meget lyst, er meget ophidset og meget våd, men når vi forsøger rigtigt bliver hun pludselig dårlig, uanset hvor langsomt vi forsøger. Så stopper vi omgående, hun bliver derefter meget ked af det. Vi har prøvet mange gange. Hun har fået orgasme uden at føre penis ind i skeden, men i stedet leget med penis foran skeden. Vi har ikke noget tabu omkring sex, men det er noget hun bare ikke kan styre.
Jeg kan fortælle at hun aldrig har haft sex i vagina men at en tidligere kæreste har haft analsex med hende. Hun fik smerter og han stoppede ikke da hun bad ham stoppe. Det er sket et par gange og vi tror det stammer derfra.
Spørgsmåler er så, hvad kan vi gøre for at komme videre, der er ikke rigtig nogle fremskridt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste bliver dårlig når vi forsøger at have saml

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rafael de Jesus

Det havde måske været lidt nemmere at besvare, hvis hun selv havde spurgt og beskrevet, hvordan hun oplever det. Men hun kunne jo prøve med at indføre f.eks. en tynd dildo på egen hånd og så se, hvordan det er for hende. Måske handeler det om, at hun er bange for, at det skal gøre ondt?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"