Orgasme hjælp

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
Gæst

Orgasme hjælp

Indlæg af Gæst »

Hej.
Håber på lidt hjælp til hvordan man får orgasme. Det lyder lidt underligt, men ja sådan er det.
Jeg kan godt få orgasme når jeg onanere selv, men jeg har aldrig fået en sammen med en dreng. Jeg er jomfru, men har fået finger nogle gange. Den ene gang var det dejligt, men selv om han blev ved meget længe og kælede for mig, kom jeg ikke. Hvordan kan det være at jeg ikke kan få orgasme når det er en dreng der gør det? Selvom det er rigtig rart, er det ikke engang tæt på. Drengen var ikke min kæreste (jeg har faktisk aldrig haft en kæreste) og jeg kendte ham ikke så godt, så jeg følte mig tilpas ved at bede ham gøre noget andet (ikke at det han gjorde ikke var godt). Men er det det der skal til, skal jeg virkelig guide ham igennem?

Lige en ting mere; En anden gang jeg fik finger, var det ekstremt ubehageligt og det gjorde faktisk ondt. Senere opdagede jeg lidt blod i trussen, kan det være jomfruhinden blev sprængt? Hvis ja, hvorfor skete det så ikke første gang?

På forhånd tak for hjælpen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme hjælp

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja det er en rigtig god ide at guide ham indtil, at han har lært hvordan, at han skal gøre. Det er man jo ikke født med at vide. :1:

Ja, det kan sagtens være, at jomfruhinden røg ved den lejlighed. Og når det ikke skete første gang, kan det f.ek.s. skyldes, at han var mere forsigtig, og at der trods jomfruhinde var plads nok til en forsigtig finger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"