Kønsvorter, eller? HJÆLP ..

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
2828hjælp32
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. feb 2010 13:01

Kønsvorter, eller? HJÆLP ..

Indlæg af 2828hjælp32 »

hej, jeg er en pige på 14 år. jeg har været i seng med drenge, og ja det er da meget tidligt. men nu er det pænt lang tid siden jeg har været sammen med en dreng, hvor han faktisk er kommet op i mig. igår var jeg dog sammen med en, men fik kun finger, og blev slikket. idag var jeg meget øm på det øverste at min tissekone. (jeg er ikke så god til at forklare hvor punkterne er, da jeg ikke kender navnene) men jeg har fået nogle små knopper, og de var lidt hvid/gule for der var betændelse i? jeg krattede det af, og så var kønsvorter mit første gæt! men der har os været snakket om nogle taglknopper - eller hvad de nu hedder? jeg er herre bange! min mor ved ikke jeg har været i seng med nogle, og har været meget på nettet for at læse om de to forskellige ting. Jeg har set billeder af de to forskellige ting. og jeg synes der er sammenligning på dem begge to, bortvis for at kønsvorter de os kan opstå på selve skeden, du ved tæt hullet? der har jeg det så ikke. Hvis i mener jeg skal til lægen, kan jeg så godt gå derhen uden min mor, og uden hun finder ud af noget? hjælp, vil gerne ha svar af nogle der har prøvet det selv, eller som ved en hel masse om det :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønsvorter, eller? HJÆLP ..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej 2828hjælp32

Ja det er måske lidt tidligt at begynde at have sex med drenge, når du ikke engang ved, hvad de forskellige steder på/i dine kønsorganer hedder.

Billede

:idea: Kvindens kønsorganer (Wikipedia)

Det lyder ikke som kønsvorter, som er noget, der udvikler sig langsomt, de kommer ikke fra den ene dag til den anden, men det kan bumser f.eks. godt komme. Men da jeg jo ikke kan se, hvordan dine knopper ser ud, er det noget svært at svare på, hvad det kan være.

Du kan jo prøve at lade lægen se på dem, og så sige til ham/hende, at du ikke vil have, at din mor får noget at vide.

Husk at bruge kondom, når du har sex. Kondomer beskytter osse mod kønssygdomme.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES KØNSORGANER"