Ømme brystvorter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES BRYSTER
Besvar
MM

Ømme brystvorter

Indlæg af MM »

Hej Per

Jeg har tidligere skrevet, fordi jeg havde smerter ved samleje. Du rådede mig til at stoppe med p-pillerne, og det samme gjorde den gynækolog, jeg kom til nogle dage efter. Jeg er så stoppet med dem, og sammen med noget lokalbedøvende salve, og jeg så småt ved at være "kamp-klar" igen. Det er helt fantastisk, så tak for hjælpen.

I midlertid har jeg nu fået et nyt problem. To-tre uger efter jeg stoppede med p-pillerne, har jeg fået utrolig ømme brystvorter. Det kom fra den ene dag til den anden, og gør ondt, bare jeg rørt lidt ved dem. Derudover synes jeg også at især den ene ser en smule hævet ud. Hvad kan være årsagen? Jeg har aldrig oplevet det før, og overvejer om det har noget med de manglende p-piller at gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ømme brystvorter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MM

Ja så er ømheden flyttet op ad, og det er jo trods alt bedre :1:. Det har formenligt med den ændrede hormonbalance at gøre, lad der gå et par måneder og se, hvordan det så går.

Og det lyder jo godt, at du nu ved, hvad grunden til dine skedesmerter formentligt var. Skriv lige lidt om det i dit forrige indlæg Hypersensitivitet, så andre kvinder kan have glæde af dine oplevelser og erfaringer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES BRYSTER"