Udløsning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
CPHavneren

Udløsning

Indlæg af CPHavneren »

Hej Per!

Har lige et par spørgsmål mere...
Har puberteten en kronologisk rækkefølge? Jeg gik i puberteten som 11 årig, men kan ikke sperme! (Har kun et par gange fået det i en drøm - vågnet op med våde underbukser.)
Min penis / pik var 10 cm lang, da jeg fyldte 12.. og nu er den 14 cm, og er ellers (alt for) meget behåret.

Så mine spørgsmål:

1. Har pubertet en kronologisk rækkefølge?
2. Hvilken alder er normalt for at kunne 'sperme'?
3. Er det muligt at barbere sig dernede? eller er der smartere metoder?
4. Føler man sig øm før man får udløsning (i pik/penis hovedet), altså når sæden er på vej?

Håber du vil svare ;)

hilsen

CPHavneren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Udløsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej CPHavneren

1. Tjah, det man godt sige, men oftest foregår puberteten lidt i spring - og f.eks. din hjerne er først helt udviklet, når du er omkring 26 år.

2. Du kan jo godt sperme, når du har fået sædafgang ved en drøm, så det varer næppe så længe, før du osse spermer ved onani.

3. Man kan godt barbere sine kønsorganer, det er efterhånden meget almindeligt at gøre det. Det bedste er nok at barbere sig, det er trods alt nok det meste skånsomme for huden.

4. Det er der nok nogen, der oplever, men oftest er det en dejlig fornemmelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Bøssen

Barbering

Indlæg af Bøssen »

Hvis du kan finde en elektrisk barbermaskine så brug den til skridtet da det tit er meget ubehageligt når hårene vokser ud igen :)

Brug den efter du har været i bad og vask den af (pas på for meget vand den er jo elektrisk) så du ikke risikerer, at far bruger den i ansigtet og får nogle dumme bakterier :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"