Den dur sku ikke

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER
Besvar
Vred ung mand

Den dur sku ikke

Indlæg af Vred ung mand »

Hejsa.

Jeg er en dreng på 17. Jeg har før i tiden haft det fint med sex og haft masser af det. Var i seng med en pige første gang da jeg var 13, og hende var jeg så kæreste med i 3 år. Vi bollede som kaniner, ja vi lavet ikke andet. Slog så for cirka 1½ år siden op med hende og har været sammen med mange piger derefter, dog ingen kærester så kun one nighters.

De sidste par gange er dog endt i en ekstremt uheldig situation, prøver lige at fortælle om én gang her, men historien er dog den samme for 5 andre gange..

Jeg er til fest/i byen og finder en sød pige. Vi tager hjem til hende og kysser osv. Jeg kan sagtens få den op, når vi ligger og kysser og jeg piller lidt ved hende. Men lige så snart hun begynder at gi mig handjob eller blowjob, falder den lige så stille. Det er som om, at jeg slet ikke kan mærke det. Ofte kan jeg end ikke holde rejsningen tilstrækkeligt til at ha sex med hende, og jeg syntes sgu det er lidt pinligt. Især når vi er igang med at have sex, kan jeg slet ikke mærke min pik, når den er oppe i hende, og så begynder jeg jo self at tænke over det, og så falder den helt ned.

Det er ikke et rigtigt problem, når jeg onanere. Jeg kan godt holde rejsningen men den er ikke altid helt hård. Kun cirka 10% af gangene at den er helt hård.

Ved ikke hvad der er galt med mig ? Jeg er i super form, har ingen sygdomme som diabetes og lign, og jeg har aldrig taget stoffer eller steroider, og jeg drikker næsten aldrig, heller ikke når jeg er i byen.

Hvad tror du der er galt, og hvad vil du råde mig til at gøre ? :/
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Den dur sku ikke

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Vred ung mand

Det kunne jo tænkes, at din pik har sin egen visdom, det man kalder penisvisdom, og det er, at når det ene hoved ikke kan sige nej, så gør det andet hoved det.

Måske har du i grunden brug for lidt mere tryghed og kendskab til pigen, inden du kan give dig helt hen. Måske tænker du for meget over, hvad du nu skal til at præstere, og så vælger den ofte at stå af. Så måske handler det om lidt præstationsangst.

Noget andet er så, at ikke alle piger har de fornødne færdigheder, hverken til hånd- eller mundarbejde, eller til samlege, det er jo noget vi skal lære - og du har været meget tidligt ude og lære.

I øvrigt kan overtræning (fitness) sagtens give dig den slags problemer.

Mit råd er at tage den lidt med ro, lær pigen ordentligt at kende, og lad være med at være vred på din pik, den svarer bare igen ved at lægge sig til hvile.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG REJSNINGSPROBLEMER"