Jeg prøvede at fortælle om mine følelser, det første sted. Men pga. af min opvækst er mine følelser blandet med fysik. Og jeg har let ved at forveksle forelskelse med lyst. Og det gjorde jeg der. Da jeg så også havde afsløret at jeg tænder på hænder, turde den stakkels mand slet ikke give hånd til goddag og farvel mere.

Det er let at forklare min angst for kloge kvinder. Jeg kender kun min egen kvindelighed ud fra sex. Det er også derfor, det er så let med mænd. De ved heller ikke, hvordan det føles at være rigtig kvinde. Men kloge kvinder ved det, og jo ældre jeg bliver, jo lettere kan de dømme mig. Og foragte mig. Jeg er ikke selv klog, på noget som helst, og har ikke noget at forsvarer mig med. I gamle dage "vandt" jeg over de kloge, ved at være mere sexet. Da jeg var ung, gik jeg bare i seng med mænd. Og var de gode der, blev jeg forelsket. Hvis ikke, så så jeg dem ikke igen. Og når min krop er tilfreds, forelsker jeg mig ikke. Men i dag er det ikke let for mig at få sex, og derfor forelsker jeg mig i dem, der får min krop til at reagere. Jeg har ikke de finere nuancer i mit følelsesliv. Og alle kropsreaktioner er for mig sexuelle. Kvindekroppen væmmes jeg ved, så en med den krop, skal ikke få min krop til at reagere! Når jeg selv læser denne svada, kan jeg godt se at jeg vist har mere end ét problem.