Kan ik komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Stephan

Kan ik komme

Indlæg af Stephan »

Hej Per
Jeg er en mand på 23 år og har fundet en dejlig kvinde på 26, efter at have været single i lang tid.
Vi har dyrket dejlig sex 3 gange nu, hvor hun er kommet hver gang. Hun vil gerne have jeg kommer op i hende, hvilket jeg også mere end gerne vil, men det er som om jeg er lige ved og få udløsning også pludselig er jeg ik i nærheden af det. Jeg blir kun "våd" klistret. Hun gav mit et virkelig dejligt blowjob her sidst, men der kunne jeg desværre heller ik få udløsning. Når jeg onanerer selv er der ingen problemer med at komme, det er sgu meget frustrerende fordi hun føler det er noget i vejen med hende, selvom jeg roser hende med alt hvad hun forsøger at gøre for at tilfredsstille mig.
Selvom jeg ik kommer, så nyder jeg når vi har samleje, men vil selvfølgelig også gerne kunne komme.

Kan du give mig nogle råd , så dette kan komme ud af verdenen.
Jeg er bange for jeg er begyndt at tænke for meget over det nu :( ?

Vh Stephan
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ik komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Stephan

Ja, du tænker nok for meget, man kan ikke både tænke og få orgasme samtidigt. At få orgasme handler snarere om at give slip på tankerne. Og så er du vist meget utålmodig med dig selv. Der er intet usædvanligt i ikke at kunne komme, de første måske adskillige gange, man har sex med hinanden - f.eks. kender masser af kvinder til det. Og jeg kender det skam osse ganske udmærket. Så tag det roligt, lad være med at panikke, nyd legen, og din kæreste må lade være med at være så selvoptaget, at hun tror, at det har noget med hende at gøre. Mænd kan skam udmærket have deres helt egne problemer :2:.

Så det handler altså om at tage den med ro, lad være med at skulle præstere, og væn dig til kvinden, opnå den tilstrækkelige tryghed, så kommer det/du helt af dig selv. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"