Kan ikke komme ved blowjob/handjob

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORGASME
Besvar
Mikkel

Kan ikke komme ved blowjob/handjob

Indlæg af Mikkel »

Hej.

Jeg har før skrevet herinde. Men skifter dog "navn" nogle gange.. men vil sige at du har hjulpet rigtig meget.. ;) Så vil starte med at sige tak for det.

Generelt har jeg et godt sexliv. Og jeg og kæresten eksperimenterer med at binde hinanden og nyder det generelt rigtig meget.
Men mit problem er at jeg ikke kan komme når hun giver mig blow/handjob. Natten til igår var vi sammen, og der ville hun godt gøre det dejligt for mig. Så hun gav mig et blowjob.. Men jeg kunne ikke komme.. det er ikke fordi det er dårligt.. for hun kan sagtens finde ud af det, selvom der godt måtte være lidt mere rytme i det. Men jeg forstår det ikke helt.. for da hun havde suttet og pillet længe.. og også bedt mig om at gøre det selv lidt endte det med at jeg tog hende i missionær.. og da kom jeg inde for 3 minutter.. (vi kom samtidigt hvilket vi nyder meget ^^).

Men kan det være noget med, at jeg måske lidt føler, at hun ikke får noget ud af det?

Hun har intet problem ved at komme, når jeg slikker hende.. så hun føler selfølgelig, at hun ikke er god til blowjob, og at hun ikke kan tilfredsstille mig.. :/ Normalt når man onanerer plejer det jo at gå hurtigere..

Hvad skal jeg gøre? Jeg har det med, at når jeg selv onanerer, ska jeg køre på med fuld tryk i ca. 15 min før jeg kommer.. kan det være jeg har "trænet" for meget? Jeg har nemlig lavet en del af de øvelser, der gør man holder længere.. men når vi har sex og jeg ved hun også får noget ud af det har jeg intet problem med at komme.. .. plejer bare at ville have hun har fået orgasme først..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke komme ved blowjob/handjob

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mikkel

Det lyder som om du selv har svarene. Dels tænker du måske for meget på, hvordan din kæreste har det mens hun "arbejder" med dig, og derved er du for meget i tankerne fremfor i nydelsen over, hvad din kæreste foretager sig - og så er det svært at komme. Dels så har din kæreste måske ikke øvet sig nok på dig endnu til, at hun har håndelaget, og måske er hun ikke "kørt på med fuld tryk i ca. 15 min". Der er ikke andet for end I øver jer meget mere sammen, så skal det/du nok komme - osse på de måder :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mikkel

tak

Indlæg af Mikkel »

Tror du har ret... Og at det nok bare er fordi jeg tænker for meget over det..

Sidst vi var sammen var natten til mandag.. og vi ska først ses på lørdag igen. Så jeg vil lade være med at gøre noget. Og har aftalt at vi skriver lidt frække beskeder for at få os helt op at køre inden :roll: for tror bare jeg skal over det én gang. Havde nemlig også lidt svært ved at komme i starten.. altså under sex.

Men tror bare jeg havde brug for at du bekræftede mig i at det nok var det.

Så mange tak for hjælpen. Og da jeg ikke regner/håber at få brug for at skrive her igen i noget tid så god jul ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

:-)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mikkel

Det lyder som en rigtig god og sjov ide. Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORGASME"