Blodspor i urinen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
K&R
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. maj 2006 13:02

Blodspor i urinen

Indlæg af K&R »

I dag opdagede jeg svage blodspor i urinen. Blodet kommer med den første urin, der herefter bliver normalt farvet. Jeg så det første gang efter en cykeltur hvor jeg lige var inde "bag ved et træ", jeg kunne ikke finde tissehullet i underbukserne, og trak så bare elastikken ned. Men så smuttede elastiken fra underbukserne op og klemte hårdt på undersiden af penis mens jeg tissede, så der blev spærret af. Det var noget ubehageligt, og blodet (stadig beskedne mængder) kom umiddelbart efter dette. Der er lidt ømhed når jeg skal af med vandet, og stadig blod i den første urin. Er det noget der heler op af sig selv, eller skal jeg foretage/ikke foretage mig noget særligt?

Hilsen Kim
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Blodspor i urinen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej K&R

Det er jo nok en lille indre kvæstelse, som sikkert er lægt inden for et par dage, og der er jo ikke meget du kan gøre. Det er ikke til at komme til med et plaster, og du kan næppe heller undlade at tisse et par dage :1:. I øvrigt renser urinen såret.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
K&R
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18. maj 2006 13:02

Re: Svar: Blodspor i urinen

Indlæg af K&R »

PER HOLM KNUDSEN skrev:Hej K&R

Det er jo nok en lille indre kvæstelse, som sikkert er lægt inden for et par dage........


Og sådan gik det også.

Tak for hjælpen!
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"