Dejlig pige

Her kan DRENGE komme med spørgsmål, svar og kommentarer OM PIGER
Besvar
Barbaque

Dejlig pige

Indlæg af Barbaque »

Hej Per.

Jeg er en dreng på 15 snart 16.

Jeg har mødt en ekstrem dejlig pige over et website ved navn arto. Har skrevet med hende i ca 1 måned og er begyndt at kunne lide hende... Og tror også hun kan lide mig... Men hun bor bare et stykke væk og har ikke mødt hende før vil rigtig godt og hun vil vidst også rigtig godt møde mig... Ved bare ikke hvordan jeg skal bære mig ad fordi jeg vil helst ikke sige til mine forældre at jeg skriver med en pige som jeg ikke har mødt men godt vil møde... og de vil have en grund hvis jeg skulle forlade byen...

Vil også godt spørge hende om hun vil komme sammen men er det bedst hvis jeg venter til at jeg har mødt hende eller kan jeg godt bare gøre det her over mobil ? For er bange for at hvis jeg venter i for lang tid ser hun mig mere som en ven...

Håber du kan hjælper mig - tak for evt. Svar.

Hilsen Barbaque
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dejlig pige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Barbaque

Åh ja, det minder mig om dengang, hvor jeg var 15-16 år og gerne ville i kontakt med en dejlige pige, sikken noget bøvl :2:. Hvordan skulle man gøre? Hvad ville pigen tænke? Osv.

Hvorfor må dine forældre ikke vide, at du er blevet glad for en pige, som du skriver med på nettet? De har jo osse været unge engang.

Måske kunne du skrive lige ud, at du synes, hun virker som en pige, som du måske godt kunne tænke dig at blive kæreste med. Og at du godt kunne tænke dig at mødes med hende, selv om det er lidt besværligt med afstanden. Ja, afstanden, det husker jeg osse. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OM PIGER"