Er det normalt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
ST

Er det normalt?

Indlæg af ST »

Hejsa...

Før jeg starter vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg er en mand

Jeg og min kæreste har været sammen nu i lidt over 3 år... vi har det fantastisk sammen og har et rigtigt godt sex liv... vi har det sidste års tid nydt godt af anal sex, og min kæreste er blivet mere og mere vild med det :P

Under vores "hede" sexlege har min kæreste nogle gange sneget en finger op i mit numse hul... hvilket faktisk var ret dejligt :) jeg vil dog gøre opmærksom på at jeg ikke et biseksuel, jeg tænder udelukkende på kvinder...

Det er derfor jeg spørger her inde om der er nogen der har erfaring med disse så kaldte "strap-ons" til kvinder... for kunne egentlig godt tænke mig at få min dejlige kæreste til at bolle mig i numsen med sådan en... og tror i at det ville være en god idé at spørge min kæreste om hun har lyst til det...

M.V.H
ST
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Mennesket har indtil flere erogene punkter som udløser seksuel nydelse ved stimulering uanset om du er hetroseksuel, homoseksuel eller biseksuel.

Om man kan lide at få analsex er så en anden ting som hægter sig lidt fast ved om man etisk synes om det. Personligt ville jeg ikke bryde mig om at få noget op i min egen numse, og det er ikke fordi det ikke giver mig en dejlig følelse, men fordi jeg forbinder det med at skulle have seksuel omgang med en anden mand.

Jeg tror ikke at din kæreste har noget i mod at du spørger hende.

Det er ikke fordi jeg vil slå mig op på at være klog på dette emne eller rigtig da jeg kun er en dreng, men tror da at jeg har fat i noget af det rigtige. :)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg må sige at du har fat i noget af det rigtige... for det præcis det samme jeg tænkte...

Men jeg må dog sige, at det du siger at personligt ville du ikke bryde dig om det, det ville jeg egentlig heller ikke da jeg også forbinder det med at have seksuel omgang med en anden mand... men det er derfor jeg godt kunne tænke mig at det skulle være sammen med min kæreste... med en af de Stap-on eller hvad de nu hedder :roll: for det må da tage noget af den fornemmelse væk... :)

M.V.H
ST
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er det normalt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ST

Nu er det vel i og for sig ret ligegyldigt, om det er normalt eller ej, det handler vel først og fremmest om, hvorvidt I begge synes, at det er sjovt og rart, og det gør I jo. :1: Normalitet har først og fremmest interesse for Danmarks Statistik.

Hele bækkenbunden er en stor muskelgruppe, som er en stor erogen zone, og derfor kan rigtig mange både kvinder og mænd lide at blive stimuleret i og ved endetarmen. Man kan som du foreslår bruge en strap-on, en analplug eller andet af det meget anal-legetøj, som man kan finde i de fleste sexlegetøjsforretninger.

Legetøj, der har været i endetarmen, må ikke uden grundig afvaskning komme ind i skeden pga. de store mængder bakterier, der findes i tarmen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Hvis man skal snakke om unormalheder ville jeg også mene at der er meget meget værre ting fra mit synspunkt. Der er jo ligefrem nogen som tænder på at blive.. rent ud sagt.. "skidt" i munden af deres partner. Hvilket i øvrigt også er enormt sundhedsskadeligt. Bare for informationens skyld kan jeg fortælle at den form for sex bliver kaldt "Kaviarsex".

Jeg synes også, ligesom Per gør, at du bare skal prøve det, men måske bruge noget andet end noget andet end en dildo som jeg bestemt ikke tror din kæreste vil bryde sig om. Du kan jo snakke med hende om det. (:
Tro_følgesvend
Tilmeldt bruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 4. sep 2007 09:16

Indlæg af Tro_følgesvend »

Til Hr. Anonym1, kan jeg lige tilføje at "skidt i munden sex" på engelsk hedder "scat sex". Så ved vi også det :)

Jeg er selv ikke til den slags, da jeg forbinder numsen med pølser :P Og derfor har jeg ikke ville prøve det, og kommer nok heller ik til det. Men derfor kan andre vel godt nyde det, især fordi der ER erogene punkter!

Jeg kan fortælle dig, at jeg kender rigtig mange der dyrker analsex. Og at mange af mine kammerater har fortalt mig om at få en finger eller to i måsen.. Generel reaktion på dette, er de nyder det og har det fint med det. Man bliver dog lidt overrasket første gang man mærker en noget glider langsomt op, og tænker.. hmm hvad er nu det? hehe..

Men når man så vender sig om, og kigger kærsten i øjnene.. Lægger mærke til hendes kåde udtryk og tilfredsstillelse, begynder man at nyde og forstå.

Ergo.. ganske normalt, men som Hr knudsen siger,
"Nu er det vel i og for sig ret ligegyldigt, om det er normalt eller ej".. Så han jo ret :)

-Tro_følgesvend
Elsk din pik, og den vil elske dig! :)
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"