Butt plug inden analsex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANALSEX
Besvar
Jens

Butt plug inden analsex?

Indlæg af Jens »

Hej.

Jeg vælger lige at skrive et lille indlæg, da min kæreste og jeg har snakket om at prøve analsex.

Vi har en del forskelligt fetish-legetøj i repertoiret, så vi er egentligt ikke nye ift. det med at eksperimentere. Men af den ene eller anden grund har vi begge aldrig sådan rigtigt haft lyst til analsex sammen før.

Jeg har i et tidligere forhold prøvet et par buttplugs, men min daværende kæreste fandt det ikke super stimulerende.

Jeg har fundet en frem igen, den lå bagerst i skabet, da det ikke var den bedste oplevelse første gang. Generelt synes jeg ikke plugs er super frække. Spørgsmålet er dog, om det er en god idé som opvarmning inden analsex?

Vi har prøver med forskellig analstimulering med en mindre vibrator, vi har, dog uden at tænde den. Derudover har vi selvfølgelig også brugt fingrene (og en masse glidecreme...).

Men kan det være en idé, at lade en buttplug blive siddende i længere tid og derefter prøve? Det er som om, ved vores tidligere forsøg, at hun ikke slapper nok af.

Hvor lang tid tog det jer første gang, inden i kom frem til penetration?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Buttplug inden analsex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

Hvis din kæreste er med på at prøve med en buttplug til at starte med, så kan det skam være en ganske god ide. Den kan være med til at få lukkemusklerne til at slappe af inden en evt. penetration.

Det vigtigste er at lære at slappe af og at stoppe, hvis det gør ondt, og det kan det godt gøre i starten. En anden vigtig forholdsregel er, at hvad der har været i tarmen må ikke derefter kommer ind i skeden uden at være ordentligt rengjort. Brug evt. kondom.

Og endelig, leg jer frem til det, som I synes er det sjoveste.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "ANALSEX"