Magt og lydighed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
Malou, slavinde

Magt og lydighed

Indlæg af Malou, slavinde »

Kære Per Holm Knudsen

Jeg er en gift pige på 46 år, som gerne vil takke dig for din hjemmeside, som jeg gennem flere år jævnligt har besøgt. Bl.a. har jeg fulgt de beretninger, som Ingeborg har skrevet fra 2007 til 2012 under overskrifterne Dejlig dominans og Tilhøre to vidunderlige mænd. Jeg kan se, rigtig mange andre også har læst med. Gad vide, hvor Ingeborg er i dag i sit erotiske liv? Hun efterspørger andres erfaringer og inspiration, og hun fortjener at få begge dele - fordi hun selv har givet så meget, bl.a. til mig. Nu tage jeg mig så sammen og skriver.

Jeg blev gift som 24-årig og fik hurtigt to børn, som nu er fløjet af reden. Det stod hurtigt klart for både min mand og jeg, at vi er til Sm med ham som den dominante og mig som den lydige underkastede. Så godt det nu kunne lade sig gøre med børn i huset dyrkede vi magtforholdet. Det er nu tre år siden, den yngste flyttede hjemmefra, og det gav os bedre muligheder til at udforske det sorte univers. Vi besluttede os for at søge erfaring i en swingerklub. Jeg var nervøs, men det blev en fantastisk oplevelse, fordi vi mødte andre par, hvor manden er Herre og kvinden slavinde. Ved samtaler med andre m'ere lærte jeg at blive glad for og stolt over min underkastelsestrang. Det blev afgørende for mig at behage og adlyde min Herre erotisk i vort daglige/natlige liv. Pludselig var det så ligetil, at jeg som Hans ejendom, som slavinde, altid måtte være til Hans rådighed, være tilgængelig. Gennem samtaler med andre S'ere havde Han fået sin selvbevidsthed styrket, var blevet klar over sin ret til at udøve magt for at få sine lyster opfyldt. Jeg havde nok før fået af pisken, nu blev det alvor. For nok er Sm leg, men det er også alvor. Jeg lærte at forstå nødvendigheden af at tåle smerte og pine for at glæde min Herre. Det tænder Ham, at se mig lide. Det er for Ham det rigtige forspil til at bruge mig - som Han vil.

Min glæde ved seksuallivet er nøje forbundet med Hans tilfredsstillelse - uanset hvordan Han opnår den. Derfor er det naturligt for mig at være Hans ejendom, at tilhøre Ham fuldt ud - at være lydig og med naturlighed føle det rigtigt, at Han har magt over mig og min krop samt, og det er vigtigt, min psyke. Jeg er trofast overfor Ham, men finder det naturligt, at Han som ophøjet har ret også til andre kvinder - og glæder mig på Hans vegne over, at Han gennem et år har haft en ung elskerinde, som Han er ved at opdrage til lydighed også. Det hører med til min underkastelse at vige dobbeltsengen, når hun er her - og betjene også hende som slavinde.

Efter hendes indtræden i vores tilværelse, har min Herre flere gange udlånt mig til to venner. Det er så oplagt for mig, at han nyder at give dem denne gestus. Det manifesterer hans magt over mig og jeg føler hans ejerskab, når jeg får besked på at tage hen til dem og behage dem. Min Herre får rapport fra hvert enkelte besøg og straffer mig, hvis jeg ikke har ydet ordentligt. Med til straf i dag hører ridt på træhest, en sammenklappelig en, som kan gemmes i en kuffert i skunken. Disse ridt, som smerter det aller helligste område, mens jeg er fikseret og ikke kan røre mig, men må tåle brystklemmer, lodder i fødderne og pisk, giver Ham en fantastisk glæde. Det er så oplagt, at min smerte og pine fryder Ham. Og derfor er den god også for mig.

Jeg ved godt, det nævnte må lyde mærkeligt i manges ører. Men at være lydig slavinde og tilhøre en Mand med stort M, som med glæde føler sin ret til ejerskab og udøver dette ejerskab ved magt, såvel fysisk som psykisk - det er stort. Jeg var nok ikke nået hertil uden Per og Ingeborg og hjemmesiden her.

Tak igen. Rigtig mange tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Magt og lydighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Malou

Tak for din glædelige beretning og din feedback. Dejligt, at vi mennesker kan hjælpe hinanden og kan inspirere hinanden til et friere og mere lystigt liv. At frisætte lysten har alle dage være et af mine livsmål. :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Malou, slavinde

Re: Magt og lydighed

Indlæg af Malou, slavinde »

Kære Per

Tak fordi du har lagt min fortælling på din hjemmeside. Jeg kiggede spændt i nogle dage efter at have sendt den og var ved at tro, den ikke var sluppet gennem nåleøjet. Det er første gang, jeg fortæller andre end to fortrolige veninder om min seksualitet, så det er lidt grænseoverskridende, men også fantastisk dejligt pludselig at se det på tryk.

Mit håb er nu, at Ingeborg på et tidspunkt vender tilbage. Så vidt, jeg kan regne ud, må hun være først i 60'erne i dag. Men jeg tror, hun er ung af sind og stadig har et fantastisk sex-liv som slavepige, slavepige som jeg også er det.

Det har været en lang rejse at nå til, hvor jeg er i dag - i et mellem min elskede Mand og Herre og mig som Hans ejendom helt afklaret og indholdsrigt forhold.

Per, du bruger vendingen at frisætte lysten. Hvor er det godt tænkt og sagt. I mange år kendte jeg jo nok til "at blive bundet og brugt" - og også straffet for ikke at give min Herre det, Han forventede og havde krav på. Det var stærkt, livgivende og godt - fordi vi begge vidste, at det var godt for mig at være underkastet og at min Mand har en god psyke til at forløse sin lyst til at dominere.

Et stort spring videre ud i elskoven kom, da vi for tre år siden gik i swingerklub. Det var erfaringerne her, der gjorde det naturligt for os begge, at min Herres magt og position gav Ham ret til andre kvinder - og til fuld disposition over mig, også ved udlån, som jeg har skrevet om.

Formålet med at låne mig ud er, at jeg skal give Hans venner nydelse og fornøjelse, ikke at jeg selv får det. Det i sig selv er imidlertid så ophidsende, at jeg med glæde føjer mig. Det skal så også tilføjes, at jeg hidtil kun har skulle behage dejlige Herrer, som også er BDSM-erfarne. Når jeg er udlånt, bærer jeg altid min Herres halsbånd - fordi alle skal vide, at der er tale om et udlån, og at ejerskabet ligger fast. Det er en god følelse for mig. Jeg véd, hvor jeg hører til - og ved, at lånegenstanden bliver afleveret til Herren efter brug.

For et stykke tid siden lod min Herre mig vide, at Han overvejer at brændemærke mig på et inderlår nær kussen. Det kommer nok til at gøre ondt, men er en god tanke, fordi den viser, at jeg betyder noget for min Herre. Andre skal kunne se, at jeg hører til, at jeg tilhører - og derfor kun er til låns.

Igen, tak for venlighed på hjemmesiden - og en hilsen til Ingeborg, hvis du stadig kommer her.

Også en hilsen til andre piger, som er i BDSM eller er på vej til at komme her. Jeg håber for jer, I har en krævende og bestemt, handlekraftig - men også hensynstagende Herre, som jeg har det. Det er i et sådant kærlighedsforhold, men kan slippe krop, sjæl og vilje og give sig hen, adlyde, tåle og lade sig bruge og være taknemlig for det alt sammen.

Malou
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Magt og lydighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Malou

Det handlede nu slet ikke om noget nåleøje vedr. indlæg men om, at jeg et stykke tid har været ret ophængt af andre gøremål.

Og endnu engang mange tak for din modige beretning. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
ingeborg, slavinde

Re: Magt og lydighed

Indlæg af ingeborg, slavinde »

Til slavinde malou

Min mand og Herre checker nu og da disse sider og er faldet over dit indlæg samt Pers kommentarer. Som slavinde har jeg af min Herre - og af Hans ven, der også har magt over mig - fået ordre til at svare. Det gør jeg gerne. Lad mig først sige, jeg er taknemlig for dit indlæg malou. Jeg ved jo godt, der er mange læsere på siden, men hvor er det dejligt, når nogen reagerer og spørger interesseret til min udvikling med BDSM. jeg vil gerne fortælle, sådan som jeg jo også skal i henhold til krav fra mine Ejere. jeg er blev god til at huske skrive Herre og Ejer med stort og mit eget navn samt ord som jeg med småt, som det sømmer sig. Det psykologiske betyder rigtig meget.

Engang brugte jeg betegnelsen SM for et dominansforhold. I dag siger jeg altid BDSM, fordi det er mere dækkende. B for bondage, D for disciplin og så SM. Det er helt, helt afgørende for mig. Som slavinde ved jeg stadig stærkere, at mine ejere, Herrer og Brugere har krav på, at jeg er disciplineret - eller sagt på en anden måde, har krav på min lydighed. En virkelig slavinde stiller ikke spørgsmål til en ordre, et krav eller en forventning fra en virkelig Herre. hun adlyder, også når det er pinefuldt eller gør ondt, når det er ydmygende. For hun ved, der er en god mening med det, nemlig Herrernes nydelse.

jeg kom godt i gang med BDSM, ikke mindst takket være god forståelse for min situation fra Pers side. Da jeg i et indlæg dengang nævnte, at min ny Herre, min Mand og Ejers Ven, krævede af mig, at jeg lærte GOR-slavestillingerne, bragte Per nogle af dem som tegning på siden og havde link til de øvrige. Det fortalte mig, at det er rigtigt og naturligt for en slavinde at kende disse stillinger og indtage dem, når hendes Herre med et enkelt ord udsteder ordre herom. Dengang kunne slavinden ikke alle stillingerne, det kan hun selvsagt i dag. hun vil gerne nævne, at Obedience stadig er psykologisk stærk og at Sula og Sula Ki ofte kræves af Herren, så Han får den adgang, Han ønsker.

I dag bruges Belly og She Sleen også meget, fordi Herren bruger sin ret til indgang bagfra ganske ofte, og i begge åbninger. slavinden er blevet trænet, både af sin mand og Herre og af Vennen/Herren til at tage imod i alle åbninger.

Som tidligere fortalt begyndte det hele med, at Manden, Herren, Ejeren tog sig en elskerinde - og lod sin kone, slavinde vide, at sådan ville det være, og det måtte hun godtage, fordi vi nu engang havde fundet ud af, Han er S'er og jeg m'er. I dag er elskerinden flyttet ind og min gode veninde. hun er også blevet formet og opdraget og står til rådighed, især for Manden, men hun har dog også været udlånt til Vennen, min Herre, som er sidestillet med min Mand og Ejer. Når jeg skriver Herre, er det min Mands Ven, jeg taler om. Hans kone er også slavinde, så vi er tre kvinder, som bruges af de to Mænd. Det hænder, vi er to kvinder, som samtidig skal behage en Herre.

Vi er alle lydige slavinder, ikke slemme tøser, som hele tiden skal straffes. I dag er vi så afklarede med at være slavinder, at vi sjældent skuffer Herrerne, hvorfor straf heller ikke er påkrævet. Det har gjort det meget, meget stærkere, når det kommer til smerte og ydmygelse. Den påføres os, og af en eller anden grund især mig og især af Herren, af én eneste grund: Det har Han LYST til! Herren har indrettet et BDSM-rum i kælderen. jeg frygter det og jeg elsker det. jeg kan få en SMS eller en mailordre om, at den og den aften skal jeg stille til en seance. Typisk er et aftalt med min Mand, som sådanne aftener nogle gange bruger de to andre slavinder.

du skriver Malou, at du altid bærer din Herres halsbånd, også ved udlån, for du skal vide, hvor du hører til. jeg kan godt lide tanken, men for mig er det anderledes. jeg påføres altid halsbånd af den Herre, jeg skal betjene i de følgende timer, måske en nat over. For jeg skal også vide, hvor jeg hører til! Sædvanligvis skal jeg bære lange, selvsiddende blondestrømer i højhælede sko, en mini-knap-op-trusse og en bøjle-bh, alt i sort og med blonder og gennemsigtighed. jeg får manchetter på hånd- og fodled, så jeg kan fæstnes til X'et eller kroge i loftet, benene til kroge i nogle stolper, så jeg står med spredte ben og er tilgængelig. I det seneste år har der været en træhest i rummet, og den har jeg redet mange ture på - med tårer i øjnene. den kan gøre så ondt, hvilket blot fryder Herren og får Ham til at fæstne lodder i fødderne, inden Han sætter klemmer i brysterne og tager pisken. Pisken bruges altid, og skriger jeg, bliver jeg gagget. Der er intet stopord, men fuld tillid til min Herre. Tanken er stadig, at jeg ikke tager skade af smerte, og at min smerte fryder Ham, Som slavinde føler jeg det også sådan, og det er nok derfor, jeg foretrækkes til de hårdere seancer.

min Herre siger, at når jeg er gjort øm i kussen og på brysterne af pisken, da er det en ekstra nydelse for Ham at tage mig.

Af nogle af de indlæg, jeg har sendt de seneste snart eks år, fremgår det, at min Herre har en vennekreds, som også har haft adgang til mig. I dag er det indskrænket til to venner, som nu og da kommer hos Ham. Det er min Mand og Herre helt indforstået med. De to har - når jeg overdrages - fuld brugsret til mig som de to Herrer har det. Den ene af dem er ret velstående og betaler min Herre et eller andet for mig. Det får jeg altid at vide med en tilføjelse om, at jeg er luder, og at Han forventer at få fuld ydelse for sine penge. Det er psykisk ganske stærkt.

Når min Herre overdrager mig til en af de to venner, sker det ofte efter GOR-slaveregler, hvor jeg skal indtage positionen Hair elle Leading Position, så både Herrerne og slavinden er helt på det rene med magtforholdet og de rettigheder, der følger med magt og de pligter, der følger med at værre ejet. Det kan jeg som slavinde godt lide. jeg ved jo, hvad jeg er til for - og at jeg evner at glæde Herrerne under de rette forhold, altså når slavindefølelsen omslutter mig og pisken bliver fryd også for mig.

Min Mand og Herre har, som min Herre, ret til at tage oplevelser med andre kvinde. Sådan må det være, hvis BDSM skal have værdi. Som slavinde har jeg pligt til at glæde andre mænd, når jeg får besked herpå af en af mine to Herrer, men jeg vælger aldrig selv og ser mig aldrig om efter andre mænd. For jeg er slavinde - i krop, sind og sjæl

Min vilje har Herrerne, og det er godt sådan.

jeg vil slutte med et digt, jeg tidligere har skrevet her. Det siger mig så meget - og naturligvis skrives
jeg på engelsk med lille i::

He is Master and i am slave
He is Owner and i am owned
He commands and i obey
Why is this?
Because He is Master
and i am slave

For den rette person i BDSM er slaveri noget smukt, en naturlov.

mange kærlige hilsener fra slavinde ingeborg
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Magt og lydighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ingeborg

Mange tak for opdateringen :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"