Hej Rafa
Nu er det vidst mig der er glad og lidt stolt af at høre at du tager tingene i dit eget tempo nu

For mig er det lidt en balance hvornår det er ok, fair og fungerer og hvornår det ikke er. Det ville f.eks. være ærgeligt for mig at undvære det frække i det hvis vi f.eks. ikke var sammen med min ven og det syntes min kæreste også. Men samtidigt kan det også blive for meget hvis vi ikke holder lidt igen med det.
Vi har har talt om det i forhold til hvor meget og hvor lidt, samt hans store behov for sex og min kærestes behov for at tilfredstille han og være tilrådighed for ham. Vi er blevet enige om at holde fast i at gøre det færre gange med ham, men at jeg skal sørge for at hun er klar til ham og hjælpe med glidecreme. Kompromises bliver så at lade ham bestemme 100% når vi er sammen med ham, hvor han for uden at kneppe hende foran mig vil lære mig op til at sutte ham hvor jeg skal tage ham ned i halsen. Vi skal også tage billeder af det og vise det til nogen for at ydmyge mig endnu mere, du er også velkommen til at få sendt nogle billeder af det hvis du vil?