Har jeg overskredet mine grænser?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
Den forelskede

Har jeg overskredet mine grænser?

Indlæg af Den forelskede »

Hejsa!

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle smide mit indlæg her, eller under 3-4-5-6 kanter, men nu blev det her, da det er det mest grænseoverskridende efter min mening.

Har tidligere skrevet hele min historie under "kærlighed", men kort fortalt, så blev jeg for et halvt år siden skilt, kom derefter sammen med min bedste ven et stykke tid, men han slog op da det ikke gik særlig godt. Jeg ville/vil frygteligt gerne have en chance til, og da vi så hinanden efter en måned uden kontakt endte vi også i seng sammen. Vi aftalte så at vente yderligere et par mdr. så vi kunne få mere styr på vores liv og så mødes og prøve igen!

Men jeg er tlsyneladende ikke særlig god til at bruge min tid på at finde mig selv... finde roen. For jeg har i den sidste måned... siden jeg lavede aftalen med min eks... haft to one-night-stands og chattet en hel del på nettet (cybersex).

Alt det har jeg det i sig selv lidt dårligt med ifht. min aftale med min eks. Det første engangsknald jeg lavede havde jeg det skidt med i et par dage efter, men jeg havde ikke tændt så meget på ham, og det havde ikke været specielt fantastisk, og havde f.eks. kunnet give ham oralsex, men det andet har jeg det endnu værre med.

Anden gang var det nemlig ikke alene en anden mand, men også en kvinde jeg var sammen med (en af mine veninder). Det var spændende og grænseoverskridende og alt muligt.... men det der for mig var det værste var, at jeg endte med at gå med ham hjem og have sex 6-7 gange mere... en del af næste dag også!

Jeg var ked af det en del af tiden, og lå og tudede hos ham, og fortalte om min historie med min eks. Han var sød og trøstede mig.
Jeg er ikke forelsket i ham... slet ikke.. har ikke engang lyst til at se ham igen, men jeg havde lyst til at have sex med ham der, og værst af alt... det var godt!

Det er nok det jeg har det allerværst med... jeg har altid følt at en del af det særlige jeg havde med min ekskæreste var den usandsynligt fantastiske sex, vi havde sammen, og her var der så en mand, som jeg måske ikke syntes det var lige så godt med, men det var rigtig godt!

Betyder det at mit forhold til min eks ikke er noget specielt?? Når jeg nu kan have god sex med en anden selvom jeg stadig elsker ham og gerne vil have ham tilbage?? Har det elendigt med det!
Har det også elendigt med at jeg ikke kan fortælle ham om det... det var nemlig en stor del af vores forhold... at vi altid har fortalt hinanden alt... der er ingen der har vidst så meget om mig som han har. og nu er jeg så nødt til at have en hemmelighed for ham... kan jeg så stadig godt være mig selv samtidig??

Men jeg skriver jo indlægget under kategorien SM, og det er der naturligvis også en grund til. Jeg har altid, eller i hvert fald de sidste mange år vidst, at jeg tændte på den slags. Eksen og jeg havde også en del dominanslege (med ham som den dominerende) og det var bla. med til at gøre det bedre end noget jeg havde prøvet før. (Det gjorde jeg ikke med ham den anden.) Vi legede med håndjern, voldtægtslege, åndedrætskontrol i form af kvælertag.

Nu hvor jeg er "alene" har jeg udforsket denne del af min seksualitet ved at chatte på nettet med ligesindede. Det har både været meget frækt og meget grænseoverskridende, og jeg har fået et større indblik i, hvad det drejer sig om. Jeg føler afgjort at jeg tænder på det, men ved ikke helt hvor mine grænser går irl. I går chattede jeg så med en mand, som jeg endte med også at tale i telefon med... hvor vi diskuterede, hvad det ville indebære, hvis nu vi havde været sammen irl (in real life). Igen meget ophidsende og grænseoverskridende... jeg er i tvivl om, hvad jeg ville have gjort, hvis ikke jeg havde aftalen med eks'en og dermed ikke havde nogen forpligtelser... er bange for at jeg havde mødtes med ham.

Og nu har jeg det så endnu værre... det var meningen, at jeg skulle finde roen i mig selv... finde ud af hvem jeg er. Eks'en ved godt jeg tænder på dominans, men måske ikke hvor meget og hvad jeg egentlig kunne tænke mig, da det nok er lidt mere end han ville. Jeg føler at de ting, jeg har gjort har ødelagt mine minder med ham! Føler at jeg ikke længere er så uskyldig, som jeg var før... at jeg på en eller anden måde er blevet en anden nu.

Ved at jeg, sidst jeg havde et one-night-stand alligevel endte med at glemme det relativt hurtigt... det betød intet længere. Men nu er jeg bange for, at jeg ikke kan tænde på mine minder om eksen mere som jeg ellers har været helt vild med, fordi jeg har prøvet noget endnu mere grænseoverskridende.

Jeg elsker ham stadig, føler stadig at han er den eneste ene... men har jeg ødelagt det hele ved at gøre de jeg har gjort??

Jeg er så hamrende forvirret :-(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Har jeg overskredet mine grænser?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den forelskede

Ja, du har da sikkert overskredet dine grænser, men det er jo ikke nødvendigvis det samme som, at det er dårligt. Filosoffen Blaise Pascal har sagt: "Hjertet har sine grunde som ikke angår forstanden." Jeg plejer at tilføje: Kussen har sine grunde som ikke angår forstanden.

Du har en snæver(?) opfattelse af, hvordan dine følelser bør være og er nu blevet indhentet af virkeligheden, der viser dig, at så entydigt er hverken dit sex- og følelsesliv eller liv i øvrigt.

Forestillingen om "den eneste ene" er selvfølgelig meget smuk, men man skulle måske nok tilføje "for tiden".

Du spørger:
har jeg ødelagt det hele ved at gøre det jeg har gjort??
Til det vil jeg svare: Det er dit valg!
Vil du leve i din fantasiverden?
Eller vil du forholde dig til din virkelighed?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"