Dominans

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)
Besvar
oenske
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. mar 2010 16:58

Dominans

Indlæg af oenske »

Hej

Jeg er en kvinde på 43 år, der lige har opdaget, at jeg tror, jeg tænder på dominans.
Jeg skrev på et tidspunkt på en chat med en mand og han ville gerne bestemme, når vi skrev sammen. Jeg skulle kalde ham HERRE og jeg kunne mærke, at jeg tændte vildt på det...

Nu er det bare:
1. Hvad gør jeg, når jeg aldrig har vidst det og gerne vil forske lidt i det?
2. Hvordan finder jeg ud af, om det VIRKELIG er noget for mig?
3. Findes der en blød form for dominans, for jeg er ikke til noget, der gør ondt, men synes, det er spændende med en mand, der kan tage styringen på det seksuelle område...?

Jeg er single og har lyst til at udforske det lidt, men samtidig kan det jo være ret grænseoverskridende, hvis det ikke er noget alligevel og hvor finder man en person, man er tryg ved, som man tør at udforske det med?

Måske mange spørgsmål, men jeg er virkelig i vildrede...

Mange venlige hilsner

Oenske
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Dominans

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Oenske

Først og fremmest, så handler det jo om, at finde en mand/mænd, som du har tillid til. Lær ham/dem at kende inden du går videre :1:.

1) Du kan jo prøve at lave en profil på f.eks. Scor - kontaktside, hvor du beskriver dine ønsker.

2) Ved at prøve det og undersøge det :1:.

3) Dominanslege findes i alle de afskygninger, man kan fantaserer om. Det er dig, der bestemmer, hvilke lege du vil deltage i. Du bestemmer i hvilket omfang og hvordan, at manden skal bestemme over dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MASOKISME & SADISME & DOMINANS (S/M)(BDSM)"