Kedelig sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

Kedelig sex

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Jeg er en pige på 18 år. Jeg har kommet sammen med min kæreste i lidt under 2 år nu, og vi er stadig meget forelsket, og det er rigtig dejligt. Jeg har bare et problem med vores forhold og det er at jeg keder mig når vi har sex. I det første ½-1 år var det seksuelle rigtig spændende og han var god til at tilfredsstille mig. Men det sidste lille års tid, kommer jeg ikke når vi har sex. Han har været rigtig stolt over at han kunne give mig orgasmer, så for ikke at såre ham har jeg faket mine orgasmer. Trods det har vi stadig meget tit sex, da jeg synes han fortjener det, da han på alle andre områder er en super dejlig kæreste. Jeg har prøvet diskret at komme med hints om hvordan han ellers kunne gøre det, men det virker stadig ikke. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Skal jeg købe en dildo og tilfredsstille mig selv, når han ikke er der eller skal jeg sige tingene direkte til ham?

Mvh Pernille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kedelig sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Pernille

Som du kan se, har jeg flyttet dit indlæg fra piger og op til kvinder. Når du er 18 år, så er du en ung kvinde, f.eks. er du personligt myndig :1:.

Hvad skete der for jer, da I gik fra det spændende til det kedelige?
Og hvad er egentlig årsagen til, at du ikke siger det lige ud til ham, som det er?
De allerfleste mænd bliver faktisk rigtigt vrede og forurettede, hvis de opdager, at kæresten faker, så det er som at tisse i bukserne for at holde varmen.

Det med dildoen eller massageapparatet er jo ikke et enten eller. Du kan jo sagtens tilfredsstille dig selv, både når I har sex sammen - og når du er alene. Og hvis du vil spare penge, så er en elektrisk tandbørste ganske velegnet. Sæt en plastikprop eller et viskelæder, som du har boret hul i på tandbørstespidsen, og vupti - så har du et massageapparat. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg tror ganske enkelt vores sexliv blev for trivielt. Vi har fast to stillinger, som han holder af og han er ikke så villig til at prøve noget nyt, selvom jeg har foreslået en masse forskelligt og fortalt ham om de fantasier jeg godt kunne tænke mig at prøve med ham. Men han virker meget lukket og ikke særlig interesseret i det. Hvilket egentlig er underligt da han er meget åben ellers med hans følelser og sådan.
Årsagen er vel at jeg er bange for hans reaktion og bange for at såre hans stolthed - han er meget stolt. Jeg er godt klar over at det bliver bare endnu værre hvis han så finder ud af at jeg faker, men han vil jo også blive rasende hvis jeg bare siger det som det er.
Det med dildoen tror jeg ikke han vil sætte pris på at jeg gør mens han er der. Han vil bare føle sig krænket på en måde, tror jeg.

Mvh
Pernille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kedelig sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Pernille

Det er virkelig et skråplan, som du er ved at bevæge dig ind på, at underlægge dine behov din kærestes stolthed, ego, dovenskab osv. Ville du anbefale en veninde at gøre det samme???

Tag bestik af, at du keder dig seksuelt, tror du det vil være bedre med ham om 4 år? [suk2]

Han har vist brug for at blive vækket af sin selvoptagethed. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"